Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Pakkekalender til børn

Jeg begyndte jo for nogle år siden at give mit barnebarn pakkekalender, og det er så 3. år i år, men som i jo nok ved er min økonomi fuldstændig til rotterne, og det har ikke været muligt at finde penge til at købe ting.... men jg ved også at de unge ikke tænker på pakkekalender, de køber en chokoladekalender og det er sgu synd... så jeg måtte i tænkeboks ...
    Vi fik på vores ferie en velkomst pakke med nogle spil, det var de første 3 gave, så havde Lea en kæmpe bunke blade som hun havde læst en gang, der blev så 2 pakker mere, alle de små ting som følger med de blade man køber i dag til unge blev til 8-9 små pakker mere, så får jeg jo blade ( tak ) og der er sommetider en dvd med...2 pakker mere, Leas diddl kunne mønstre 4 pakker, min søn fik så besked på at komme med 4 pakker og nu ligger der 24 ting der bare skal pakkes ind og kalenderen koster mig stort set ikk andet end julegavepapiret
    Og jeg skuffer ikke mit barnebarn, hun får sine små pakker også i år
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2008
    Lokation
    Sydsjælland
    Alder
    58

Standard Re: Pakkekalender til børn

Hvor lyder det bare rigtig godt Det er jo de små ting der betyder noget i den sidste ende, og ikke hvor stort, eller hvor meget.

Jeg synes det lyder genialt det med at bruge mange af de små ting der følger med de forskellige blade.

Kærlig hilsen
    Carmen
    Husk, når du sender kærlighed ud, at ramme dig selv først.

Lignende emner

1. 69 børn!
    By Anina in forum "Løst og fast" - blandet landhandel
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 22-04-08, 12:05
  2. SOLENS BØRN
    By Joanna in forum Barsk hverdag - Links
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 13-08-05, 13:19

Bookmarks

Regler for indlæg