Der findes mange dejlige veninder i mit liv. Men en særligt skiller sig ud, Lene!!

Vi er egentlig meget forskellige, de eneste ting vi har tilfælles i interesser er kaffe (gerne ad libitum og strikketøj

Det er sjældent man møder en som Lene med samme grad af empati. Hun er selv sund og rask, og meget, meget, meget energisk, alligevel - til trods for hendes up-beat tempo, er hun altid klar til at lytte til mig, følge med i mit tempo når jeg har haft det svært eller har ondt.
Hun lytter - men hun fortæller også selv, ting helt inde fra sjælen af - ting som gør at man føler sig priviligeret - tænk at dette fantastiske menneske vil betro mig så private ting

Hun og hendes mand har to vidunderlige børn. Dem er jeg så heldig at få lov at låne en gang imellem. Og for ca 1 år siden flyttede de ud i nærheden af os, så nu ses vi lidt oftere.
Hendes mand og min mand er heldigvis også gode venner, ellers havde det været lidt svært, men det er så skønt at vi kan hygge os alle sammen!!!

Jeg er så taknemmelig for at have dig som min veninde Lene, og jeg ved at vi altid vil være tæt knyttede.

kærlig hilsen
Karina