Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Underligt...

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Underligt...

Jeg var ude efter min gode gamle pc i går, og i elgiganten sagde de at de IKKE havde kunne finde fejl på den, og den startede fint op... det var de 2 ½ uge om at finde ud af De har altså ikke lavet noget ved den!! så spændt var jeg da jeg kom hjem og satte den til, den virker... og ALT er stadig på harddisken, den er som den skal være...
    Nu kommer jeg så til at tænke over garantien... er der noget om at HVIS de laver den i den tid hvor der er garanti så skal der gælde en ny garanti ? altså nye 24 mdr? det ville forklarer at da jeg sendte den afsted kunne den ikke noget, og når jeg får den hjem er den fin og god...syntes det lyder meget mærkeligt at en tur med metroen kan få den til at virke
    Og der er "kun" ca 9 mdr tilbage af garantien, jeg syntes det virker sært, men er GLAD for min bedste ven er i live og ved godt mod
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard Re: Underligt...

Jeg mener bestemt ikke, du får "nye" 24 mdr. garanti. Når der stadig er 9 måneder tilbage på garantien, så er det stadig dem, der er gældende.

Så har du jo også stadig et stykke tid til at finde ud af, om de virkelig HAR lavet noget ved den, hvad jeg tror, de har, men de vil bare ikke sige det, for så kan de jo påstå, at det var din egen fejl, at den ikke virkede. Jeg synes, jeg kan genkende "problemet". Vi har prøvet det samme med et digitalkamera købt i Føtex - et Nikon. Her fik vi samme besked, da vi sendte det ind - og alligevel var fejlen der igen, da vi skulle bruge kameraet.

Heldigvis fik vi så god en service hos Føtex, at de gav os lov til at vælge et andet kamera, for de syntes også, det var en underlig service vi havde fået hos Nikon! Vi valgte IKKE et Nikon igen, men et Sony, som vi tidligere kun har haft positive oplevelser med!

Viser det sig, at der stadig er noget i vejen, må du under ingen omstændigheder slå dig til tåls med, at "der var ikke noget i vejen, da vi testede den"!

Pøj-pøj med den!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Bookmarks

Regler for indlæg