Det troede jeg, jeg gjorde!

Jeg har i mange år brugt størrelsen 90C, men fandt så for et stykke tid siden ud af, af 85D faktisk sad meget pænere.

Da jeg i begyndelsen af ugen sammen med min søster var på shoppingtur i Sønderborg, skulle min søster ind i butikken Change for at se på noget badetøj, da hun næste weekend skulle rejse sydpå på ferie. Change er en forretning, der udelukkende sælger bh-er, trusser og bikinier. Jeg faldt omgående for det flotte lingeri, og da forretningen pt. gav 50% på alle varer i butikken, ville jeg også samtidig købe en.

Jeg fandt hurtigt en i min størrelse og ville så prøve den, for at se, om pasformen var i orden.

Da jeg havde fået den på, kaldte jeg på min søster, for at hun skulle hjælpe mig med at vurdere den, og sammen med hende kom den søde unge dame i butikken. Hun kiggede lige en gang, og så sagde hun: "Nej, den sidder ikke korrekt, nu skal jeg hente den størrelse, du skal have!"

Så kom hun med en størrelse 75G!!!!! Den størrelse ville jeg aldrig så meget som have tænkt på at prøve.

Stor var min overraskelse, da jeg fik den på. Hold da op, sikke en pasform, og sikke en dejlig fornemmelse, at det ikke mere er skuldrene, men ryggen, der bærer hele herligheden!

Behøver jeg at sige, at jeg forlod forretningen med foreløbig 3 stk., og at jeg fremover kun agter at handle der? Change har butikker mange steder i landet, bl.a. i Odense og Svendborg her på Fyn. Fremover kan jeg endda bare bestille pr. postordre, og så ved jeg, bh-en sidder perfekt!

Tænk, jeg har aldrig vidst, at jeg har så pæn en barm!

Knus, Anne