Lisbeth Knudsens Blog: "Kan man skrive kritisk om læger?"

rosa uhrenholt nielsen, 28. september 2009 kl. 23:25

@ Susanne F. A. 26. september 2009 kl. 13:56

"Ikke mindst Rose Urenholt Nielsen har her samlet information, som en bedre Sherlock Holmes, der belyser og beviser TERM i sin uskinbarlige sandhed - hvilket umenneskeligt menneskesyn der ligger bag TERM - og ikke mindst dens tydelige umenneskelige konsekvenser. Og jeg ved Rosa er det ægte kæmpende menneske selv fanget så grufuld i TERM´ens kløer, og jeg kender hende fra personlig kontakt (da hun på trods af egen kamp, har overskud til at hjælpe andre!!!). Anina W - ligeledes, hvis ægthed og engagement jeg heller ikke er i tvivl om! Hun går til kamp mod alt fordækthed - og går i opposition, så snart hun oplever mennesket bliver “ført bag lyset”….ikke bliver oplyst om sandheden."
hej Susanne

Tak for dine indlæg. og dine flotte indlæg mht. mig. Jeg er dybt rørt over det. Der er dog een ting, jeg her vil gøre dig opmærksom på: du mener, at jeg har overskud til at hjælpe andre. og heri har du ret, men det er kun fordi alle I andre er der til stadig at støtte mig og bakke mig op. Ellers havde jeg vist opgivet totalt forlængst.

Det er det, der har betydet allermest: når systemet svigter, er I andre ramte der til at hjælpe een op ad hængedyndet, når og hvis både humøret og kræfterne svigter.

De mange samtaler i telefon, mails og personlige kontakter gør, at jeg nu i stor stil kan forsvare mine oprindelige ideer: It kan bruges til at bryde isolationen, når kræfterne til at deltage i det pulserende liv udenfor ikke længere kan lade sig gøre.

Så har jeg/vi betydet en masse for dig, har du/I tilsvarende gjort det samme for os: Der er intet af det vi siger, gør eller tror på som har været forgæves.

Jeg ser allerede frem til vores næste snak…

Så, som du kan se : intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Det har givet mig en stor del tiltro til mine medmennesker tilbage. Ikke til systemet, men jer.