Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Rigmor Zobel om Oplevelsesøkonomi

Betragtet i lyset af nylige begivenheder på oplevelsesfronten
    og remedierne dertil -
    en yderst interessant introduktion

"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Rigmor Zobel om Oplevelsesøkonomi

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Betragtet i lyset af nylige begivenheder på oplevelsesfronten
    og remedierne dertil -
    en yderst interessant introduktion
    Nu føler jeg altså ikke nogen særlig trang til at kaste mig over et andet menneske sammen med andre "gribbe", der så øjner en chance for at pille en ikon ned af piedestallet og så opflammet af skadefryd at holde gilde for at fejre storhedens fald...

Jeg tænker på mennesket bag det offentlige image, hvor det træder tydeligere og tydeligere frem, at herkomsten, arven og velstanden blev ikke be(ud)nyttet til at udvikle ægte kundskaber, kompetencer og resultater. Tværtimod blev de anvendt til at opbygge et image på lerfødder, hvor verden ellers stod åben for nærmest enhver udfordring og ethvert mål.

Den personlige branding kan ikke erstatte hårdt slid, realitetsans, dømmekraft og jordforbindelse: http://www.business.dk/clip/91/3314

Tilbage består spørgsmål om den lille pige havde blot iagttaget og ladet sig præge af familietraditionen, eller om det var det fædrenes ophav, der ikke havde begået sin fadergerning, som rollemodel, ordentligt.

Man bygger ikke luftkasteller, hvis man i tide lærer, at de kan kun bestå på lånt tid.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg