Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard TERM-modellen - psykiatriens overherredømme

Var jeg faldet over tv-dokumentar Psychiatry: An Industry Of Death for 4-5 år siden - ville jeg ikke spilde min tid med at se filmen og alene titlen ville få mig til at grine af disse gale "konspirationsteorier". Jeg griner ikke mere. I mellemtiden har jeg opdaget TERM-modellen - The Extended Reattribution and Management Model - skabt af danske liaison-psykiatere i deres engelske kollegaers fodspor.

Enhver, der kan fostre et så sygt, dødbringende værktøj til frasortering af syge mennesker, og formår at sælge det til de medicinske læger - kan også fostre og formå alle andre uhyrligheder. Inkl. kompagniskabet med medicinalindustrien, hvor psykiatere sælger hvad medicinalfirmaerne fremstiller.

Uden sindsyge - ingen omsætning, hvorfor psykiatere skal ikke alene sælge lægemidler. De skal også sørge for, at målgruppen af aftagere skal vokse tilstrækkelig til, at omsætningerne ikke alene fastholdes, men vokser i overensstemmelse med markedets behov for vækst. Ikke fordi der bliver flere sindsyge, men fordi der skal tjenes penge. Psykiaterne skaffer "kunderne".

Det skader selvfølgelig heller ikke, at det psykiatriske fag omsider tager et grusomt hævn for årtiernes lavstatus over for de medicinske læger. For selv om man ikke kan blive psykiater uden først at have gennemgået et medicinstudie - stopper psykiaternes udvikling af lægekunsten der, hvor den påbegyndes for de medicinske læger - efter at autorisationen er tilkendt.

Nu er billedet ved at vende, som det fremgår af TERM-kategoriens mange dokumenterede oplysninger. Billedet vender i retning af, hvor gartnerens hund hører hjemme. "Æder ikke selv og lader ej heller andre" dvs. kan ikke selv behandle sygdomme og forhindrer andre (læger) i samme.... Psykiaterne og særlig afarten: Liaison-psykiatere er i fuldt sving ved at overtage de medicinske specialer, hvortil de er ved at konstruere egen "brugsanvisning" de medicinske læger fremover skal forvalte deres specialer efter: TERM-modellen.

Derfor - hvad der for blot få år siden ville lyde som en fantastisk konspirationsteori - i dag træder frem i all sin overbevisende grusomhed: Psychiatry: An Industry Of Death eller på god dansk: Psykiatri: Dødens Industri. Bliv advaret!

Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: Psykiatri - Dødens Industri

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: Psykiatri - Dødens Industri

Lignende emner

1. Psykiatri og psykologi på Nettet
    By admin in forum Helbredsrelateret - Links
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 09-04-05, 14:05

Bookmarks

Regler for indlæg