Viser resultater 1 til 1 af 1
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Sjælland, DK
    Alder
    66

Icon4 Erfa Thyroid fra EU-apoteker snart kun i pakninger med 100 tabletter

Hej alle danske thyroidea-patienter, der er i behandling med lægemidlet Thyroid Erfa, købt på recept i udenlandske apoteket indenfor EU.

Ifølge brugere på vores hjemmeside i Norge, med udgangen af februar i år, Erfa Canada ophører med at levere pakninger med 500 tableter af Erfa Thyroid, og fremover vil kun pakninger med 100 tabletter leveres til europæiske apoteker.

Vi vil gerne opfordre danske stofskiftepatienter i behandling med Thyroid Erfa, til at kontakte deres apotek i EU for at høre nærmere om den fremtidige fremgangsmåde for udskrivning af recepter, og om gamle recepter på 500 tabletter ad gangen kan konverteres til 5 x 100 tabletter, såfremt der fortsat er gemt ubrugte recepter i skufferne rundt omkring.

Hvis apoteket ved henvendelse, ikke lader til at kende til det, insister på at de undersøger det alligevel, fordi der kan være forskelle i i hyppigheden og bestillingsrutiner m.v. på EU-apoteker, der sælger og sender Thyroid Erfa til kun få patienter.
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
    Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
    Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.

© Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
    Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.

Lignende emner

1. Snart er det jul
    By Anne in forum Jule- og Nytårsønsker og hilsner fra og til hinanden
    Svar: 8
    Nyeste indlæg: 21-12-08, 21:13
  2. Nu må de snart holde op!
    By Helle in forum Kræft for ulydige
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 05-12-07, 10:38

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg