Side 2 af 6 Første 123456 Sidste
Viser resultater 11 til 20 af 58
    Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard tak

Tak Sine!
    Det er da utroligt at det kan virke så hurtigt...skulle du ikke nu have et lager i kroppen, så du ikke skulle mærke at springe en eller 2 gange creme over?

Jeg er begyndt at have rigtig ondt i mine hofter, led eller knogler. Uhh,... DET kan jeg ikke lide, jeg kommer straks til at tænke på operation, og på alt det de mennesker må igennem. Var der ikke noget om, at på sigt skulle cremen afhjælpe dette problem?
    Jeg har haft irriterede ledkapsler i hofterne i mange år, men det er ikke det, kan jeg mærke. Den smerte har jeg nemlig altid. Den kom af, at jeg tabte mig 10-12 kg, da jeg blev skilt og siden da har ledkapslerne været irriterede. Nå, men jeg har kun haft den anden smerte et par dage, det kan være, at den går væk (krydser fingre).
    KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Jo - jeg har et lager, det må jeg da ha`- men du så hvordan det gik da jeg holdt pause med Pro-Cell.
    Her gik det jo ikke så galt, måske havde jeg vågnet med hedeture alligevel, det er jo lidt op og ned, men det er længe siden jeg har haft de slemme !
    Indholdet i Progesta-Care er :
    Water -aloe vera gel -yamsrod -eveng primrose olie - vegetable glyserin - shea butter -vitamin e - sunflower seed olie -glucoamin - burdock root.
    Plus nogle få andre navne som jeg alle har tjekket på nettet som helt uskyldige.

Progesteron alene skulle jo være godt for knoglerne - derudover indeholder cremen jo Glucoamin som jo tages mod gigt.

Måske er det kulden der er årsagen til dine smerter, den går jo lige igennem "marv og ben" !
    Jeg går med rygsmerter i øjeblikket, men ikke værre end jeg kan holde det ud.
    Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej
    Jeg har fundet et nyt link :

http://www.buylife-flo.com/shop/shopexd.asp?id=95

Her er prisen kun 15,95

Hvad er det omregnet i danske kroner - hm, jeg har fået et link Anina jeg må se om jeg kan finde ud af det ..

Jeg tænkte på, at måske det var billigere direkte fra USA end over Norge ..

Hej fra Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Så fandt jeg prisen i danske kroner : 89,46 kr

Det er ellers noget af en forskel :o

Så er der bare fragten - hvad mon den koster ...

Sine

Guest avatar
    Gæst

Standard

Jeg vil lige nævne prisen i Norge 440 kr med fragt og ciroindbetaling.

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Pris & fragt....progesteroncremen

Citer Oprindeligt indsendt af sine
    Hej
    Jeg har fundet et nyt link :

http://www.buylife-flo.com/shop/shopexd.asp?id=95

Her er prisen kun 15,95

Hvad er det omregnet i danske kroner - hm, jeg har fået et link Anina jeg må se om jeg kan finde ud af det ..

Jeg tænkte på, at måske det var billigere direkte fra USA end over Norge ..

Hej fra Sine
    Hej Sine (og Sissan :-)

Den ProgestaCare du fandt på den pågældende side er en "rejsestørrelse" d.v.s. en lille pumpeflaske til rejsekufferten.

En alm. størrelse er indeholder fire gange mere og koster 34,95 USD (196,02 dkr). Det er rigtigt, at man ikke kan se nogen steder hvad er leveringsbetingelserne samt fragtprisen, men jeg har nu sendt en mail over Atlanten og hvis de er seriøse - svarer de nok snart.

Hvad er det bedste ved denne måde at benytte dette produkt er, at man selv kan præcist anvende 20 mg ved 2 tryk på pumpen eller 10 mg ved 1 tryk - hvis man mener, at det er nok i en periode.

Mange kram - Anina

(citat) ProgestaCare (PCW-04)
    Natural Progesterone Cream

The #1 selling Progesterone Cream Just Got Better
    Now 4 oz. size for the price of the old 3 oz.

ProgestaCare is the #1 selling natural progesterone cream trusted by millions of women worldwide. Our superior formula represents the purest ingredients you can buy. ProgestaCare is made entirely from natural ingredients (no fragrances). It is non-oily, does not leave a residue on the skin, and it absorbs quickly.
    UNIQUENESS:

* Measured Dosage Pump Dispenser
    No guessing how much to apply ¶ Each full press of the pump dispenses the doctor recommended 20 mg. of natural progesterone
    * Airtight Clinical Container
    Protects the ingredients from oxidation and ensures the potency of the natural progesterone
    * Available in Three Sizes:
    4 oz. measured dosage pump ¶ 90 day supply
    2 oz. measured dosage pump ¶ 40 day supply
    1 oz. travel pump (convenient purse size)

KEY INGREDIENTS:

* Natural Progesterone (USP)
    -Helps balance hormone levels
    -Reduces estrogen dominance
    * Tocotrienols (Natural Super Vitamin E)
    -Powerful anti-oxidant
    * Primrose Oil
    -Helps reduce PMS symptoms
    * Aloe Vera
    -Soothing skin softener
    * MSM (Methyl Sulfonyl Methane)
    -Stimulates the immune system
    * Grape Seed Extract
    -Powerful anti-oxidant

COMPLETE FORMULA:

Purified & Deionized Water, Aloe Vera Gel, Caprylic/Capric Triglyceride, Natural Progesterone USP (Micronized), Evening Primrose (oenothera biennis) Oil, Vegetable Glycerin, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, MSM (Methyl Sulfonyl Methane), Shea Butter, Lecithin, Tocotrienols (Natural Super Vitamin E), Chamomile Extract, Sunflower Seed Oil, Glycerine, Siberian Ginseng, Triethanolamine, Burdock Root, Allantoin, Carbomer, Sorbic Acid, Grape Seed Extract
    SUGGESTED USE:

One full press of the pump dispenses the recommended 20mg of natural progesterone. Rotate area of application each time between face, hands, chest, inner arms and thighs.

ProgestaCare (PCW-04)

ProgestaCare (PCW-04)

Your Price: $34.95 (citat slut)
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Fint link. Jeg har lige tjekket det. De reklamerer for en ny pumpe i lommestørrelse med et indhold på 1 oz. (28,35 g) og jeg synes det ser ud som om det er den, der koster de ca 85 kr? Man kan få pumpen i 3 forskellige størrelser, 1 oz, 2 oz og 4 oz. Jeg kan ikke finde på siden hvilken der koster hvad?! Jeg kan heller ikke se at der er yamsrod i?! Jeg har lige betilt cremen fra Norge, pyh, det er godt nok dyrt
    Hilsen Sissan

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Nå, hmm Anina svarede lige før mig!
    Sissan

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Yamsrodden...

Citer Oprindeligt indsendt af Sissan
    Hej Sine.
    Fint link. Jeg har lige tjekket det. De reklamerer for en ny pumpe i lommestørrelse med et indhold på 1 oz. (28,35 g) og jeg synes det ser ud som om det er den, der koster de ca 85 kr? Man kan få pumpen i 3 forskellige størrelser, 1 oz, 2 oz og 4 oz. Jeg kan ikke finde på siden hvilken der koster hvad?! Jeg kan heller ikke se at der er yamsrod i?! Jeg har lige betilt cremen fra Norge, pyh, det er godt nok dyrt
    Hilsen Sissan
    Hej Sissan

ProgestaCare er et registreret varemærke og derfor bør indeholde det samme, uanset hvor man køber cremen. Nogle forhandlere gør mere ud af at beskrive indholdsstoffer, andre mindre og på denne side Sine fandt står der kun "naturlig" vist nok, men er der yamsrod i det ene er der også det samme i andre - blot det er det samme varemærke.

Hilsen - Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej begge 2
    Tak for hjælpen, jeg er ikke god til engelsk, husk på jeg er ældre end jer, og jeg havde kun lidt engelsk i min skoletid.
    Men hvad fandt I frem til med hensyn til prisen, jeg forstår at den trods alt er billigere end den fra Norge ?

Manden er sulten jeg løber

Knus fra Sine

Side 2 af 6 Første 123456 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg