Side 7 af 7 Første ... 234567
Viser resultater 61 til 64 af 64
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: Min lyst er helt væk.... hvad gør man?

Citer Oprindeligt indsendt af Dinah
    .... og jeg blev på skift både kold og varm, fik hjertebanken og blev... ja, jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal beskrive det... Jeg er virkelig rørt.
    ....sådan fik jeg det også da jeg læste dit svar

Håber, du vil sætte mine ord i arbejde i fællesskab med dine egne, og at det vil med tiden kunne mærkes i hverdagen.

SÅ mange tanker
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Dinah Gæst

Kære Anina!

Dine ord ER sat i arbejde - sammen med mine egne! Faktisk går jeg og funderer, mærker efter og - i underbevidstheden - bearbejder en masse ting.

Et eller andet er der allerede sket, for jeg føler mig lettere til mode, mere glad og bedre i stand til at nærme mig min mand med et knus og et smil. Det er DEJLIGT .

Jeg har ellers i lang tid holdt mig utroligt meget tilbage - både fysisk og psykisk, og det har været meget belastende for os begge. Negativ tænkning og fastholdelse af alt det mindre gode - - jeg kunne simpelthen ikke komme ud af den væremåde igen, selv om jeg egentlig gerne ville. Og sortsyn på snart sagt alle ting omkring mig ...

Der er stadig et stykke arbejde forude, men jeg ser lysere på vores forhold og mine muligheder lige nu. Den proces håber jeg fortsætter!

Jeg vil fortsat ind i mellem vende tilbage til dit hjertegribende indlæg efter inspiration.... det ser ud til at kunne være med til at bringe mig en del af vejen frem mod "mit gamle og længe savnede jeg" igen.

Så STORT KNUS og TAK igen til dig!!!

Kærlig hilsen
    Dinah

Guest avatar
    JS Gæst

Kære Dinah

Citer Oprindeligt indsendt af Dinah
    Et eller andet er der allerede sket, for jeg føler mig lettere til mode, mere glad og bedre i stand til at nærme mig min mand med et knus og et smil. Det er DEJLIGT .
    Hvor det glæder mig, at der er sket noget godt for dig og også for din mand med din lyst til knus og smil og bare vent der vil ske mere, nu kommer sommeren med sol og varme og jeres snarlige tur sydpå

God lørdag JS

Guest avatar
    Dinah Gæst

Kære JS,

Ja, jeg føler mig også meget mere optimistisk, end jeg længe har gjort!

Og du har ret - sol, varme, lys og ferie er en særdeles god kombination for et parforhold, hvis man har lyst og mod på at bruge det til noget konstruktivt (og det har jeg! ) .

Også god lørdag til dig!

KH
    Dinah

Side 7 af 7 Første ... 234567

Lignende emner

1. Modne kvinders manglende lyst til sex
    By Anne in forum Kvindeliv og andet kvindestof
    Svar: 12
    Nyeste indlæg: 18-08-06, 12:23

Bookmarks

Regler for indlæg