Side 1 af 2 12 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 11
    Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard Har I fået progeste-care fra det nye link ifik I cremen fra

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Sine og Anina.
    Nu har jeg bestilt progesta-care fra det nye link. Der er da noget at spare, det er dog skønt
    Sine, var det fra det her firma du bestilte sidste gang?

A. du har også bestilt cremen, men den var længe om at komme, ikk? Har du fået begge dine cremer nu?

KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan
    Jeg venter spændt på at høre hvordan det kommer til at fungere - du havde altså ingen problemer med bestillingen ?

Jeg mener Annina slet ikke har modtaget nogen creme, hverken fra Norge eller det nye link - vist nok fordi hun ville betale over nettet ...

Hvis det går glat igennem, så bestiller jeg der næste gang

Kærlig hilsen Sine

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard

Oss' mig, sagde hunden

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine og Sally.
    Ingen problemer med selve bestillingen....men hvornår produktet kommer, det må vise sig
    KH Sissan

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej Sissan og Sally
    Det lyder jo lovende, og de har jo taget hensyn til, at varerne ikke bliver stoppet i tolden - derfor prisen
    Jeg vil lige fortælle, at jeg har haft lidt flere hedeture på det sidste - især tidligt om morgenen - men også i løbet af dagen

Jeg gav først det skylden, at jeg havde haft lidt rigeligt om ørerne - sådan lidt modvind som jeg ikke vil komme nærmere ind på her.
    Men da det var drevet over, så var hedeturene stadig værre end de plejer.
    Så gik det op for mig, at jeg på det sidste havde være lidt "doven" om aftenen.
    Jeg smurte mig, samtidig med at jeg sad og tissede "godnat"
    Derefter skulle jeg jo vaske hænder - og her er årsagen helt sikkert !
    Jeg vaskede jo det af igen jeg havde på hænderne :smt115
    Jeg smurte så både morgen og aften i går - og undlod at vaske hænder bagefter, og jeg mærker allerede at det virkede
    Så Sissan - hvis du syntes der går for lang tid uden bedring, så prøv at smøre både morgen og aften, og undlad at vaske hænder bagefter \/

Kærlig hilsen Sine

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Sine.
    Jeg er begyndt at smøre 1½ portion om dagen nu, for at få en evt hurtigere virkning. Derfor bestilte jeg en ekstra fra det nye link, så jeg er sikker på at have nok.
    Jeg har også ekstra mange hedeture for tiden, meget belastende

Jeg vil huske at smøre så jeg undlader at vaske hænder bagefter...men tænk alligevel, at der skal så lidt til for at virkningen aftager!

Jeg havde overvejet også at bestille Estrocare, men det er kun ½ portion af ProgestaCare og til samme pris...simpelthen for dyrt.

KH Sissan

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej Anina.
    Du har fået cremen, kunne jeg forstå. Er det den fra det nyeste link i Norge...og var det den, der var 2 måneder om at komme frem?
    Jeg spørger, fodi det er ved at være længe siden jeg bestilte..og der er ikke dukker noget op endnu!

Jeg husker ikke, om du var/er meget belastet af hedeture?? Hvis det er tilfældet, virker cremen så på dig? Du har ikks smurt dig så længe som jeg har, husker jeg.

KH Sissan

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sissan
    Hej Anina.
    Du har fået cremen, kunne jeg forstå. Er det den fra det nyeste link i Norge...og var det den, der var 2 måneder om at komme frem?
    Jeg spørger, fodi det er ved at være længe siden jeg bestilte..og der er ikke dukker noget op endnu!

Jeg husker ikke, om du var/er meget belastet af hedeture?? Hvis det er tilfældet, virker cremen så på dig? Du har ikks smurt dig så længe som jeg har, husker jeg.
    KH Sissan
    Hej Sissan
    Jeg har desværre aldrig hørt noget fra det "nyeste" link, men jeg vil dog prøve at finde ud af ad bagvejen om det er fup eller om dette firma fra England kun handler med Norske kunder og derfor har jeg intet hørt.

Jov, jeg har modtaget ProgestaCare med to måneders forsinkelse. Ganske vist prøvede Hegerland (vist nok det han hedder) at undskylde sig med at de ikke har modtaget bestillingen, men af en eller anden god grund kom pakken frem for godt en uge siden med til den rigtige adresse - som han jo påstod de ikke havde til at begynde med.

Med hensyn til virkningen af en to måneders pause og nu en uge efter at jeg begyndte at bruge cremen igen - er den følgende: jeg har ikke længere tørre øjne, tør mund og overtørre hænder. Det er nu tilbage til normale tilstande. Jeg er begyndt at sove bedre og jeg har ingen hedeture, selv om i løbet af de to måneder har jeg oplevet flere tilløb til hedeture og ofte også på skift med koldt sved - det er ligeledes over nu. Det er også første uge nu igen, at jeg vågner siden i tirsdags uden hovedpine, så alt i alt er alt ved at være ved det gamle igen og min egen oplevelse er som før - at ProgestaCare er milevidt bedre end den forrige creme - absorberes 100% og hurtigt og virkningen efter pausen er til at tage og føle på.

Hilsen - Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Sissan Gæst

Standard

Hej A.
    Nå hmmm... GODT FOR DIG...du er heldig Cremen virker slet ikke på mig...endnu.
    Men m h t cremens ankomst er jeg mere rolig nu. TAK!
    KH Sissan

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sissan
    Hej A.
    Nå hmmm... GODT FOR DIG...du er heldig Cremen virker slet ikke på mig...endnu.
    Men m h t cremens ankomst er jeg mere rolig nu. TAK!
    KH Sissan
    Hej Sissan
    Selv om vi begge er i overgangsalderen - kan vores hormonbalance være vidt forskellig. Det er muligt at du burde have tilskud i form af den anden creme med planteøstrogener istedet for.

Jeg kan ikke huske præcist hvor (måske på www.cancer.dk) at jeg har læst en artikel fornylig, hvor man har blankt frikendt phytoøstrogener for at være lige så "skadelige" m.h.t. kræftfaren som de syntetiske OG de naturlige af animalsk oprindelse. Tværtimod viser det sig, at f.eks. den økologiske mælk indeholder uforholdsmæssigt meget phytoøstrogen i sammenligning med ikke økologisk, hvilket viser sig at virke endda kræftBESKYTTENDE og derfor ville det måske være en god idè at overveje, om du ikke kunne skifte bare på prøve.

Jeg vil skrive til Heggerland i Norge for at høre om han kan skaffe den anden creme også (det burde han kunne - kommer jo fra samme producent som ProgestaCare) - jeg vil selv bruge den lokalt mod tynde slimhinder som er udelukkende resultat af østrogenfald i kroppen.

Måske er det på tide at få sine hormoner målt ved en blodprøve, om ikke andet så for at få en fingerpeg om hvor langt i processen man befinder
    sig. Hvis du er interesseret - kan jeg lægge besked herinde når jeg når så langt.

Hilsen - Anina
    http://www.cancer.dk/cancer/nyheder/artikler/nuts1.asp
    http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cm...grp=8/menu=12/
    http://www.breastcancer.dk/kost.htm
    http://www.foedevarestyrelsen.dk/FDi.../1998453/3.asp
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Side 1 af 2 12 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg