Side 1 af 8 123456 ... Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 76
    Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard MORMOR DINAH :-) !!!!! I dag !!!!

Kære alle!
    Jeg sidder her og er lige til at vride! Min datter er gået i fødsel... og her sidder jeg og kan intet gøre andet end at håbe og ønske det bedste for hende og hendes barn! (Hendes første!)
    For to minutter siden sendte hun en sms, at de nu tog til sygehuset igen, da veerne er blevet hyppige og kraftige...
    Heldigvis nåede vi at få en god lang snak over telefonen for en time siden - nej nu tuder jeg altså!

I hører sikkert nærmere.
    Hvor ER der bare alt for langt mellem Jylland og Kbh.!

Kh
    Dinah

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dinah
    Kære alle!
    Jeg sidder her og er lige til at vride! Min datter er gået i fødsel... og her sidder jeg og kan intet gøre andet end at håbe og ønske det bedste for hende og hendes barn! (Hendes første!)
    For to minutter siden sendte hun en sms, at de nu tog til sygehuset igen, da veerne er blevet hyppige og kraftige...
    Heldigvis nåede vi at få en god lang snak over telefonen for en time siden - nej nu tuder jeg altså!

I hører sikkert nærmere.
    Hvor ER der bare alt for langt mellem Jylland og Kbh.!

Kh
    Dinah.
    Det er OVERHOVEDET ikke langt...man lader sin mand ringe til jobbet i morgen tidligt for at forkynde, at du tager fri i morgen. Og i løbet af et par timer fra nu af sidder du i bilen eller toget og kører ned til din pige og hendes mand.

"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Anina!

Du er GODT NOK hurtig!
    Knapt har jeg sluppet tasten, før du er på pletten og har placeret mit lille indlæg med en særskilt overskrift! Hold da op!!!

Jeg er helt til rotterne... Snøft, snøft og snøft igen! Tænk, min "lille pige" er ved at føde! Hvor skal jeg gøre af mig selv???

Dinah

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dinah
    Kære Anina!

Du er GODT NOK hurtig! :D
    Knapt har jeg sluppet tasten, før du er på pletten og har placeret mit lille indlæg med en særskilt overskrift! Hold da op!!!

Jeg er helt til rotterne... Snøft, snøft og snøft igen! Tænk, min "lille pige" er ved at føde! Hvor skal jeg gøre af mig selv???

Dinah
    Kære Kærhjerte
    Hvorfortager du ikke afsted med det samme?

Meget stort tillykke!!!!
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Barbara Gæst

Standard

Kære Dinah

Tænker, og føler med dig.

Selvfølgelig tager du afsted - du er jo heller ikke noget værd på jobbet i morgen.

Ka du så komme af sted, Mormor!

Glæder mig til at høre nærmere. Barbara

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Pst...Dinah svarer ikke :-$
    Måske ER hun på vej
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Ja, selvfølgelig tager jeg afsted!!!!
    Men - for det første skal hun lige ha' født først, og de skal altså også selv lige have mulighed for at trække vejret...ik'?
    Så jeg tager nok afsted i morgen.

Min datter sendte en sms kl. 17, at der var 3 min. mellem hver vé.... og at hun havde det godt. Hun skrev fra hospitalet. Tænk at hun tænker på sin mor i den situation!!
    Hun er en aldeles dejlig datter!!!
    Har ikke hørt fra hende eller hendes kæreste siden, så....

Jeg kan simpelthen ikke tænke på andet, og maven er helt rundtosset!

Indtil videre knus herfra,
    Dinah

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

kæreste Dinah

Selvfølgelig tager du af sted, men inden så skriv lige hvad det blev

Jeg kan lige føle, hvordan du har det, og et stort tillykke med mormorrollen det er bare lykken med sådan et lille pus.

Knus og tanker JS

Guest avatar
    JS Gæst

Standard

Hvem mon vi flager for

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Seneste bulletin: igen en sms fra min skønne datter med det store overskud....
    For 10 min. siden skrev hun, at hun nu er på fødegangen, har fået epidural-blokade og er 5 cm åben.

Er det ikke fantastisk, at hun har lyst og kræfter til at holde mig orienteret på den måde!?! Jeg er fuldstændig og aldeles overvældet!

Knus
    Dinah...i disse timer og minutter på vej til at blive mormor

Side 1 af 8 123456 ... Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg