Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard I Harry Potter 3 "Fangen fra Azkaban"...

...tryller Harry lidt med tanten, som svulmer op som en luftballon og stiger til vejrs....

Jeg kan godt lide Harry Potter filmene...

Men jeg kan sgutte lide at være som tanten...

De sidste dage har jeg haft flere SVEDEture - faktisk mindst 2 i timen, hvis jeg skal være ærlig - om natten flere, faktisk - så jeg praktisk talt ikke har lukket et øje, men vandret mellem seng og den kolde hane i badeværelset, en tur på altanen og tilbage igen...søvnløs..

Jeg er ved at være smadret, dødtræt af at være overgangssild uden overskud til at danse med lillepigen eller udøve andre krævende discipliner.

Min mand reddede mig i aften - fra nu af sover lillepigen ganske vist stadig i soveværelset - men i sin egen seng ved siden af min. Jeg har afvist denne løsning gang på gang, men der ER altså ikke plads både til svedeture og en datter, som sparker og lægger sig oven på een..

Og hun er ikke parat endnu til at sove i sit eget værelse...

Har lige fået endnu et brusebad - gik amok over det klæbende nakkehår, over at jeg ikke kunne tage bukserne af, da jeg skulle tisse, fordi de klæbede til lårene..

Gid Fanden havde den overgangsalder - og så lige nu, hvor mit liv ændrer sig radikalt også på andre områder...

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard

Harry Potter og mig? Jeg svulmer op til dobbelt størrelse i løbet af dagen og kan slet ikke finde mig i mig....

KH
    Sally
    Carpe Diem

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Sally!

Så længe du ikke udvikler tendenser a là Voldemort....

Men - JA! - Det er sgu'tte retfærdigt at vi skal døje sådan.
    Du glæder dig vel gevaldigt til efterårets og vinterens komme? Så kan jeres soveværelse i det mindste komme ned på mere overgangs-venlige temperaturer...

Knus,
    Dinah

Bookmarks

Regler for indlæg