Side 2 af 4 Første 1234 Sidste
Viser resultater 11 til 20 af 38
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af biddipigen
    ...dog forlanger min familie,at jeg undlader hvidløget ,det er ellers så dejligt.men altså nok kun for mig
    knus Biddi
    Hej Biddi

Tak for opskriften... jeg vil smutte på indkøb i morgen og så ved du, hvad jeg skal spise hele den næste uge.... bare for at teste. Og hvis det funker (for mig) - kan jeg sagtens bruge opskriften hver anden eller hver tredje uge vinteren igennem.... det er om vinteren, at de "permanente" kiloer sætter sig jo.

Din familie kan ikke lide hvidløg som du putter i maden eller hvis du selv spiser det? Man kan jo sagtens presse et fed ind i sin portion, medmindre alle andre hyler af misfornøjelse ...

Knus
    Admina
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard

Hej Admina
    Jo vi elsker hvidløg,men du kommer til at lugte,fordi kroppen skiller sig af med affaldsstofferne på en helt anden måde,end når du putter hvidløg i maden normalt.Men prøv endelig den originale opskrift,det smager nemlig bedst med hvidløg
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af biddipigen
    Hej Admina
    Jo vi elsker hvidløg,men du kommer til at lugte,fordi kroppen skiller sig af med affaldsstofferne på en helt anden måde,end når du putter hvidløg i maden normalt.Men prøv endelig den originale opskrift,det smager nemlig bedst med hvidløg
    Knus Biddi
    Jeps, det glemte jeg lige alt om

Og i øvrigt, kan jeg ikke se forskellen imellem det vi spiser som måltider og det som vi indtager som medicin.... altså div. urteafkog, tinkturer o.s.v. Mad er ikke kun mad, men også en virksom faktor i alt som har med kropsfunktionerne at gøre... så det er ikke noget nyt, at opleve et forslag til et udrensende måltid. Den vil jeg lade passere videre til min søn. Er guld værd når man har problemer med at holde vægten, fordøjelse, urent hud eller bare et lavt energiniveau.

Hvor vigtigt det er og hvor afgørende mad kan være for en god hverdag - kan man læse en del om i bøgerne anbefalet på dette link: http://www.overgangsalderen.net/kvin...opic.php?t=913

Jeg har dem alle og har aldrig fortrudt dette bogkøb, som sidenhen er blevet flittigt brugt som opslagsbøger i køkkenet.

Knus
    Admina
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard

Nej det ville bare være synd for dig ,hvis du står og skal servicere folk,og man så stinker,du mærker det nemlig ikke selv
    Jeg ved ikke, det må være kombinationen der gør det.
    Men sidst jeg var på den røg der hurtigt 5 kilo-----------men de sidder der desværre igen
    knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard

Kære Biddipigen

Din opskrift ligner til forveksling den italienske minestrone, jeg ofte laver - blot tilsætter jeg også enten hvide eller brune bønner, almindelige grønne bønner og ærter..

Jeg vil godt tro, at man taber sig hurtigt, hvis man ikke spiser andet morgen middag og aften, men jeg ved ikke om det er så sundt?

Det smager rigtigt godt og er dejligt på en kold efterårsdag.

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sally
    men jeg ved ikke om det er så sundt?
    Skidt være med det Sally

Hvis det kan holde styr på vægten, er jeg mere end villig til at spise Biddis suppe en uge hver måned.... jeg propper mig jo heller ikke med alskens fedende kost de resterende uger.... Jeg er mere end villig til at lade "eksperimentet" løbe hele vinteren igennem og se hvad der sker når foråret er over os igen \/

Kram fra forsøgskaninen
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard

Men sidst jeg var på den røg der hurtigt 5 kilo-----------men de sidder der desværre igen
    Kære Biddipigen

Det er jo den der yo-yo-effekt, som jeg gerne vil undgå - jeg har også læst, at den er "farlig" på længere sigt..

Jeg kunne tænke mig at prøve at sammensætte en kost som includerer din suppe plus tilføje protein i form af fisk og kød.

Et vægttab på et halvt kilo om ugen er tilfredsstillende, hvis så ellers vægten kan stabilisere sig på det nye niveau.

For mig eget vedkommende er jeg klar over, at der i min kost ikke er plads til fede oste, pizzaer og paneret kød..

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Et sted i verden
    Alder
    63

Standard

Kære Alle

Jeg har fundet en side, som jeg selv vil kigge nærmere på!

http://www.nomedica.dk/hvem_er_vi.htm

KH
    Sally
    Carpe Diem

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard

Kære Sally
    Jeg tror såmænd ikke den er så skadelig,hvad er i øvrigt snart ikke det?det skal så til det siges,at hele fat burning kuren består af mange andre opskrifter,jeg gav bare den her,fordi kål er rigtig godt og rodfrugter iøvrigt når der skal sættes gang i forbrændningen.
    Men den bog jeg har købt hedder" fat burner" af Caroline m Shreeve
    så får du hele kuren,den er delt op uger,første uge spiser du suppen,og derefter en vedligeholdeldes kur
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Dinah Gæst

Standard

Kære Biddi

Din fat-burner-suppe lyder tillokkende at prøve!

Den mængde opskriften angiver - er det kun til én person i to dage, eller??

Knus,
    Linda

Side 2 af 4 Første 1234 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg