Side 2 af 3 Første 123 Sidste
Viser resultater 11 til 20 af 30

Emne: Lauras drøm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Johanna først vil jeg sige tak for din syn ,nu vil jeg prøve at komme vidre herfra .Jeg vil også sige at jeg tror at der er ramt plet ! at jeg også bedre vil kunne komme videre på den måde som du beskriver angående med at tænke , vil du lige takke dine hjælpere? Angående drømmen har jeg selv et bud på det ,men du har helt ret i at jeg bare vil have det bekræftet.Hmm Hmm det lyder da ikke helt dårlig med noget reggae , jeg tror bare ikke at jeg kan komme væk hjemmefra ,men man ved aldrig!!Tak for din invitation knus Laura og tak for din hjælp
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej igen laura

Jeg bruger ingen hjælpere... men jeg sender takken afsted...
    Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Om at drømme:
    Drømme er kommunikationen mellem hjernens bevidste og ubevidste del.
    Denne kommunikation mellem disse to bevidsthedsplaner, foregår ofte i symbolsprog.

Udviklings drømme:
    Er drømme hvor du gennem symbol-sproget oplever følelser og adfærdsmønstre fra tidligere og nuværende situationer. Personer der optræder i disse drømme er ofte substitutter for vore egne del-
    personligheder…altså forskellige dele af vores samlede personlighed.

Lidt om nogle af symbolerne i drømmen - og deres betydning:

Fly - (landet, står på jorden) i denne drøm, repræsenterer flyet, fortiden, det der er sket, hvad du har lagt bag dig.

Fly - (landet, men tipper, vælter, har slagside) Dette fly repræsenterer nutiden, den situation du står i lige nu.

Pilot - Piloten er DIG, symboliserer her i drømmen styring, problemløsning og ansvar for eget
    liv.

Jeg har valgt at tolke således: Din underbevidsthed forsøger at fortælle dig gennem symboler,
    at du skal lade fortiden ligge, den er overstået, sket er sket - (flyet er landet) - altså ikke bekymre dig så meget om gamle hændelser, da de er er overstået kapitel. Du har nok at se til i din nutid, dette fly er også landet, sket er sket, og flyet tipper, har slagside. Din underbevidsthed fortæller meget klart, at den eneste der kan ”løse dette problem” er piloten, nemlig DIG, ved at
    sætte dig over i den anden side af flyet, derved rettes det op, og flyet kan gå i luften. Du skal gribe
    dine problemer an på en lidt anden måde, og det er dig selv der har løsningen, du har styringen.
    Det at kunne flyve, at flyet igen kan lette, betyder at du vil få overblik, frihed, og igen have styr på tingene når du har grebet nogle ting an i dit liv på en lidt anden måde end du sædvanligvis har gjort.

Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Johanna tak for din tolkning, det var ikke helt det jeg selv var kommet til (og dog !!) i min tydning forstod jeg at det er ok at tilde engang imellem , men at jeg vil kunne komme vidre igen hvis jeg bare valgte en anden side af mig selv !! (det ligner alligevel din version kan jeg se når jeg samligner!! )Tusind tak for at du giver så meget af dig selv og gerne vil hjælpe knus Laura god weekend til dig

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Laura

Vores tolkninger er faktisk meget ens, vi bruger bare forskellige ord. Men husk altid, at dét du føler indeni, som "rammer" - og som vinder genklang.... er den
    rette tolkning. Dette er DIN drøm, og KUN din... og indeholder budskab til DIG.
    Jeg er bare den der forsøger at formidle budskaberne.

Jeg bliver kun glad, når nogen f.eks. dig skriver lidt i Sol eller under alternativ,
    det er rart at vide nogen "kigger forbi" - så sker der lidt... så det er kun dejligt at
    du spørger om dine drømme...
    God weekend til dig.
    Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Joanna hvad betyder det når man drømmer om en hvid slange der bider en ?,men i drømmen var jeg ikke bange , der var også nogen i drømmen, der sagde at den ikke var giftig ?? Jeg drømte også dagen efter at mit barnebarn døde og at jeg stod og trøstede min datter!! hvorpå jeg finder ud af at der var to der var døde?? er det bare ren volapyk ?eller kan jeg bruge det til noget ? jeg har svært ved at få noget som helst ud af disse drømme. Håber at du får tid til at give et bud knus laura

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Laura...

Hvem døde i drømmen??? du skriver 2?
    Hvem var den anden person?
    Kærlig hilsen
    Joanna

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Johanna jeg tror nok at det var min egen lille datter som, er på alder med min store datters (altså mit barnebarn) knus laura Ps bliv ikke forvirrret,men min datter og jeg ventede os samtidddig.

Guest avatar
    Gæst

Standard

Hej igen Laura

Jeg prøver at kigge på din drøm i morgen sent om aftenen, men så meget kan jeg da sige: at drømme om en hvid slange, er et meget kraftigt og (positivt)drømmesymbol....

Kærlig hilsen
    Joanna Sol

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Tak Johanna jeg venter spændt knus laura

Side 2 af 3 Første 123 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg