Side 4 af 4 Første 1234
Viser resultater 31 til 35 af 35
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: XyliWhite - verdens BEDSTE tandpasta.....

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    Jeg har voldsomme problemer med svømmehaller og klorvand.
    http://www.fysio.dk/sw1678.asp

Stakkels småpoder i deres soppebassiner og lunkent vand
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jun 2007

Som lovet er her en "status" over min brug af Xyliwhite- tandpasta.

Færre tandsten siger tandplejeren efter mit 2. besøg efter brug af tandpastaen.

Mine tænder er hvidere nu, og så er der liige det med tandkødet.

Mine tandkødslommer var blevet meget bedre i flere tænder i den ene side, MEN tandkødslomme een tand i den anden side var blevet 2 mm dybere...

Jeg blev enig med mig selv om - - at det skyldes min utilstrækkelige tandbørstning af netop dette område af munden... nemlig den højre bagerste tand, så fremover vil dette område få min fulde opmærksomhed.

Min konklusion er, at Xyliwhite er langt bedre end mine "gamle" tandpastaer, så jeg vil helt klart anbefale den og selvfølgelig fortsætte med den, indtil andet og bedre skulle vise sig.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Jeg har været hos tandlægen i dag for første gang efter længere tids brug af Xyliwhite - og JEG HAVDE LANGT MINDRE TANDSTEN, END JEG PLEJER"

Nu er jeg så desværre også løbet tør for den der hedder Refreshmint, og det er den, jeg bedst kan lide. Tandpastaen kan købes herhjemme bl.a. i Herlev hos "Din Helse" og så kan man købe den over nettet hos Net2Care, men til den favorable pris af kr. 125,00 pr. tube!

De må da være rablende gale. I USA koster den omkring 3$ pr. tube, så fortjenesten hos Net2Care er da vist ret god.

Hos "Din Helse" i Herlev koster den 50 kr. pr. tube, og jeg skal i næste uge have besøg fra Frederiksberg, så jeg får dem til at købe et par tuber til mig.

Ærgerligt, der ikke er nogen forhandler på Fyn, for Din Helse skal have 70 kr. for at sende dem herover (takket være Post Danmarks skyhøje pakketakster).

Jeg vil prøve, om der findes forhandlere i England eller Tyskland, så jeg næste gang måske kan bestille der fra.

Det er ikke en gang løgn: DET ER VERDENS BEDSTE TANDPASTA!

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Hos "Din Helse" i Herlev koster den 50 kr. pr. tube, og jeg skal i næste uge have besøg fra Frederiksberg, så jeg får dem til at købe et par tuber til mig.
    Hmm.. der er noget om, at 50 kr pr tube (det ER altså en meget stor tube) er stykprisen ved køb af 5 enheder ad gangen.... og så er der vist plads til de 70 kr. selv om det er sk... ærgerligt, at en mellemstørrelse af en boblekonvolut skal så absolut koste hos Post Danmark en tredje del af, hvad en voksen person kan transportere sig selv for fra København til Odense med DSB.

Desværre skal de altså også have fragt, når man køber fra udlandet... medmindre man aflægger en større ordre pr gang... er jeg bange for.

Registreringsdato
    Jun 2007

Nu har jeg i længere tid brugt Xyliwhite, og jeg hælder mest til udgaven med Baking Soda. Den smager bedst og fungerer bedst for mig.

Kanel-smag og tandpasta er for eksotisk for mig.

Tænderne føles og er rene, og at det ikke skummer så meget, vænner man sig til. Det tænker jeg slet ikke over mere.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Side 4 af 4 Første 1234

Bookmarks

Regler for indlæg