Viser resultater 1 til 8 af 8
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard En smoothiemaskine....

Jeg har fundet en god kur, som I måske også kunne prøve.

Min søn kiggede i nettobladet for noget tid siden,han fandt en smoothimaskine og sagde den skal du altså købe. Det gjorde jeg,o g det er bare alletiders. Morgenmad mager yuoghurt med frosne jordbær banan og kiwi misk det sammen, du er dejlig mæt og tilpas. Det smager som is pga de frosne jordbær,jeg har været på den i 14 dage nu, og er ikke træt af den endnu.

Gentag dette til frokost, og eftermiddag.så spiser du fedtfattigt til aften salat med magert kød består min aftensmad af.

Den er super lækker den kur :P
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: En smoothiemaskine....

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Min søn kiggede i nettobladet for noget tid siden,han fandt en smoothimaskine og sagde den skal du altså købe. Det gjorde jeg,o g det er bare alletiders. Morgenmad mager yuoghurt med frosne jordbær banan og kiwi misk det sammen, du er dejlig mæt og tilpas. Det smager som is pga de frosne jordbær,jeg har været på den i 14 dage nu, og er ikke træt af den endnu.

Gentag dette til frokost, og eftermiddag.så spiser du fedtfattigt til aften salat med magert kød består min aftensmad af.

Knus Biddi
    Hej Biddi
    Jeg behøver nok ikke gå på indkøb efter en smoothies-maskine. For nogen tid siden har jeg købt "Magic Bullet" gennem Twins eller Tv-shoppen (?) og den fungerer præcist som du beskriver dine smoothies.... i øvrigt nogle af de bedst brugte penge på en nethandel. Så jeg har ingen undskyldning og kommer nok til at sætte et par uger eller tre til et indledende forsøg. Det er netop nu, hvor den "farligste" tid begynder og man "lagrer" på sidebenene til vinterhi...

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Pudsigt nok kan jeg ikke se dig for mig så kalkunagtig som du beskriver - kloge Anina ----, jeg tror du overdriver, men jeg ved godt hvordan det er. Jeg kan se hår i min ansigt hele tiden, også nogle andre ikke kan se, jeg er sikker på at hvis min pincet blev væk, ville jeg ligne en vildmand i løbet af 14 dage og falde i hår og øjebryn --og SKÆG. Og her går man og glæder sig over at have sine egne tænder, og så skal man ende som den skæggede dame! Mon man kan optræde og leve af det? Nu om dage? Jeg skal jo have fundet en levevej. Vil nogen hyre mig? Fnis og pjat fra overtræt Fleur, Godnat.

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    66

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fleur
    Jeg skal jo have fundet en levevej. Vil nogen hyre mig? Fnis og pjat fra overtræt Fleur, Godnat.
    Hmm.... Fleur

Hvorfor taler du ikke med din datter om at blive lært op i at drive en lille internetbiks, så hun kunne få den hjælp til det praktiske og du en god "efteruddannelse" som du selv kunne styre en gang i fremtiden, så de kunne rende dig noget så grusomt med deres ikke eksisterende flexjobs, som så måske først dukker op når det ikke længere giver nogen mening?

Når det så kører på skinnerne og begynder at kaste af sig - kan du sagtens omregistrere dig og blive selvstændig... det kan man nu uden at miste anciennitet og retten til efterløn m.m. En anden sag er dog, at det er ikke sikkert, at du overhovedet gad gå på efterløn eller pension så hurtigt - hvis du havde en god hjemmesyssel i baghånden, på sigt måske sammen med din gode mand... Hvad siger du så?

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    66

Standard Re: En smoothiemaskine....

Citer Oprindeligt indsendt af Biddi
    Kære Anina
    Det forstår jeg selvfølgelig,men jeg har fundet en god kur, som du måske også kunne prøve.

Knus Biddi
    Kære Biddi

Det er altså ikke overvægt, der lige netop her er problemet (selv om din "kur" kommer i anvendelse nu under alle omstændigheder)... Problemet er min nedarvede tendens til at ældes på samme måde som min far og min farmor - altså med buldoglignende hængekinder og en "kalkunhals".

Det betyder, at selv om jeg ellers var nogelunde veltrimmet - ville jeg under alle omstændigheder altid fået fyldt netop disse depoter med fedt på samme måde, som andre steder på kroppen man ikke kan træne væk...

Det er derfor, at jeg overvejer at simpelt hen få underhalsen tømt for disse depot-celler, så jeg ikke behøver at frygte et "hængeparti" netop her, hvor jeg altid har set det hos min far og var bestyrtet hver gan, da det virkeligt så uhyggeligt ud.... Mit problem med det er det større, at jeg simpelt hen ligner min far til punkt og prikke, fejler det samme som han og er bygget præcist som ham.... lige med undtagelse af "den lille forskel"

Knus
    Anina

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard

Kære Anina
    Jeg er så glad
    For nu høster jeg resultaterne. Igår skulle jeg lige se om et par bukser mon kunne komme op om numsen,og ved du hvad, det gjorde de let og uden at krænge hofterne helt afkuglelejet :o
    Så prøv bare :P
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard Senil gammel Fleur

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Citer Oprindeligt indsendt af Fleur
    Jeg skal jo have fundet en levevej. Vil nogen hyre mig? Fnis og pjat fra overtræt Fleur, Godnat.
    Hmm.... Fleur

Hvorfor taler du ikke med din datter om at blive lært op i at drive en lille internetbiks, så hun kunne få den hjælp til det praktiske og du en god "efteruddannelse" som du selv kunne styre en gang i fremtiden, så de kunne rende dig noget så grusomt med deres ikke eksisterende flexjobs, som så måske først dukker op når det ikke længere giver nogen mening?

Når det så kører på skinnerne og begynder at kaste af sig - kan du sagtens omregistrere dig og blive selvstændig... det kan man nu uden at miste anciennitet og retten til efterløn m.m. En anden sag er dog, at det er ikke sikkert, at du overhovedet gad gå på efterløn eller pension så hurtigt - hvis du havde en god hjemmesyssel i baghånden, på sigt måske sammen med din gode mand... Hvad siger du så?

Knus
    Anina
    En flov Fleur har først set dette svar nu. Jeg var ved at lede efter Biddis smoothies opskrift!!! Jov Anina, der er ikke noget jeg hellere vil, der er bare ikke gang nok i den biks endnu ---planen har været i mit hovede. Bare der blev solgt lidt mere- så skulle vi nok få gang i den. Problemerne dermed er at få en kundetilgang - der er lidt - men det er svært at finde ud af hvad folk egentlig vil have ----lige nu stikkes fingeren i jorden for at finde ud af det. Jeg tror godt vi kunne få det til at køre, - når den blev kendt nok. Ideen har været i baghovedet længe. NU HAR jeg først læst det!!Knus Fleur

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    62

Standard

Kære Fleur
    Du kan selv lave dine smoothier, du blander simpelthen de frugter du godt kan lide i maskinen, jeg tager f.eks mager youghurt 0,1 % annanas på dåse blander jeg to ringe med 1 banan kiwi samt frosne jordbær eller hindbær, eller hvad du nu godt kan lide. :P det smager fantastisk godt, specielt om morgenen, der er det en skøn ret, og du får et dejligt kick, man føler sig så godt tilpas.
    Jeg indtager det ikke længere som to tre faste måltider, men det vil altid være mit morgenmåltid, jeg tabte mig meget hurtig på den i sin tid, og det bedste er jo altid når kommentarerne fra din omgangskres begynder at melde sig ,så bliver man endnu mere motiveret :P
    Held og lykke
    knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Bookmarks

Regler for indlæg