Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Socialrådgiver-bistand og "vagthunden" på Nettet

Socialrådgiver-bistand

Har du brug for et godt råd fra en, der kender de sociale love - prøv at kontakte SR-bistand. SR-bistand er en forening, som har til formål at tilbyde rådgivning til bl.a. foreninger og enkeltpersoner.

Der er telefontid på 35 39 71 97 mandag til torsdag kl. 10:00 - 15:00 og fredag kl. 10:00 - 14:30 .

Rådgivningen er gratis
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

http://www.vagthunden-for-loven.dk/

Dette er en privathjemmeside som jeg indsætter her på prøve, da det ikke er utænkeligt, at det kan gavne nogle af vore brugere, som netop i skrivende stund er midt i verserende sager om diverse sociale ordninger.

Citer Oprindeligt indsendt af Vagthunden-for-loven.dk
    Her vil inden længe komme nyheder om det uretfærdige system og en god debat hvor vi kan diskutere de urimelige forhold der bydes mennesker i Danmark.

Siden har været nede et stykke tid, men kommer inden så længe til at fungere på normalvis igen.

Her kan læses om min kones sag og andres sager om de som er blevet uretfærdigt behandlet i systemet.

Jeg har igennem snart 12 år haft med pensions sager at gøre, er frivillig bissidder og Parts repræsentant.Jeg holder for øjeblikket pause og er snart på banen igen, har stadig masser af sager og når de er færdige så starter jeg op igen.
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Bookmarks

Regler for indlæg