Viser resultater 1 til 4 af 4
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Harry Potter og mig!!!!

I morgen aften, skal jeg ind og se den nye Harry Potter film...
    Se det er noget jeg har set frem til længe.... jeg er en meget barnlig sjæl, dog ikke den eneste lader det til, hver gang jeg har været inde at se Potter film.... er der flere voksne end børn!!!!!!

Kærlig hilsen
    Joanna - som glæder sig allerede...

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: Harry Potter og mig!!!!

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    I morgen aften, skal jeg ind og se den nye Harry Potter film...
    Se det er noget jeg har set frem til længe.... jeg er en meget barnlig sjæl, dog ikke den eneste lader det til, hver gang jeg har været inde at se Potter film.... er der flere voksne end børn!!!!!!

Kærlig hilsen
    Joanna - som glæder sig allerede...
    Hej Joanna

Godt nok er Harry Potter ikke en nisse, men mon det ikke alligevel bliver en god og interessant aften med en god plot på skærmen i biografen og begge "dine" poder ved din side.

Ha` en herlig aften
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna

jeg vil også lige ønske dig en rigtig god aften!!!!!!!!

Knus Kip

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Jep, det var en fin aften, først var vi lige et smut hos mine forældre, og bagefter
    i Imperial, da jeg kun vil se film på helt store skærme... Jeg var i bio, med min ældste søn og hans kæreste, som han nu har været sammen med et ½ års tid...
    Filmen var en "helaftens film" den varede i ca. 3 timer... Og jeg nød hvert minut...
    Jeg så en forfilm til en anden eventyrfilm der kommer op d. 25. Dec. Narnia, den så jeg også i tv for mange mange år siden , og jeg har læst den for mine børn...
    Den så rigtig god ud, hvis jeg skal dømme ud fra de små tasters jeg så....
    Så det er den næste film, jeg vil ind at se....og så også Da Vinci Code, men den er af en lidt anden slags...
    Ringenes herre har jeg set utallige gange, og jeg er stadig vildt betaget af dem..

Jeg elsker eventyr film for børn og voksne, og læser faktisk også mange eventyr bøger, f.eks. har jeg læst alle 48 bøger af Marigt Sandemo - Isfolkets saga... fantastisk læsning....som jeg kun kan anbefale, dog er de så svære at skaffe....

Kærlig hilsen
    Joanna

Bookmarks

Regler for indlæg