Side 1 af 2 12 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 12
    Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Da Vinci mysteriet

Da Vinci mysteriet
    af Dan Brown

Spændende bog, som nu er filmmatiseret, og snart kan ses i biograferne... se HER

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard Re: Da Vinci mysteriet

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna
    Da Vinci mysteriet
    af Dan Brown

Spændende bog, som nu er filmmatiseret, og snart kan ses i biograferne... se HER
    Jeg kunne ikke forstå at den skulle være så god, læste den- --sådan lidt modvilligt til sidst. O.K. den er da god ---men så formidabel som nogle siger ---det synes jeg nu ikke. Knus Fleur

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Den er en af tidens mest solgte bøger...
    Jo jeg kan godt li' den, fordi der ingår så megem gammel mystik og symboler fra gammel tid... Det er spændende, syntes jeg.
    Der er lidt "Indiana Jones" over den...
    Jo det er rigtigt, den er ikke for "sarte sjæle" - der er jo nogle passager i bogen,
    der kan virke lidt "blodige" og måske frastødende på nogle...

Jeg skal igang med den nyeste nu, og jeg glæder mig!!!
    Men sådan er vi jo så forskellige, og hurra for det...

Knus
    Joanna

Guest avatar
    Gæst

Standard

Jeg har også læst den, og syntes også at den var god men jeg kan også godt li at læse om gamle gamle tider, :P med mystik og symboler, så jeg glæder mig til at den kommer på film, så jeg kan komme ind og se den
    Lige i øjeblikket er jeg ved at læse Jarastavens vandring der er skrevet af Saga Borg, det er en serie på 7 bind, og jeg er nået til det sidste bind og den syntes jeg er rigtig god den handler også om mystik og overtro. Den kan jeg anbefale jer at gå i gang med at læse.
    mange hilsner fra Engelhardt

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Engelhardt

Ja, måske skal man være lidt tiltrukket af det "mystiske"

Det lyder som en god serie du anbefaler, jeg vil kigge efter bøgerne, næste gang jeg kommer på biblioteket.... nu sidder jeg og kommer i tanke om "Vølvens datter", ved du om det er samme forfatter????

Kh.
    Joanna

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af engelhardt
    Lige i øjeblikket er jeg ved at læse Jarastavens vandring der er skrevet af Saga Borg, det er en serie på 7 bind, og jeg er nået til det sidste bind og den syntes jeg er rigtig god den handler også om mystik og overtro. Den kan jeg anbefale jer at gå i gang med at læse.
    mange hilsner fra Engelhardt
    Hej Engelhardt

Bøgerne er nu anmeldt. Klik HER
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Gæst

Standard

Ja det er den samme som vølvens datter, hele serien bliver kaldt Jarastavens vandring

Guest avatar
    lene Gæst

Standard

Jeg fik Da Vinci mysteriet i illustreret udgave af min mand i julegave, så jeg har læst den, jeg syndes den er formidabelt godt skrevet, jeg har også læst Engle og Dæmoner af samme forfatter, den er også god.

Ellers er jeg mest til gyser og sf romaner.

Især Dean Koontz og Stephen King er jeg stor fan af.

Dog læser jeg også gerne en god krimi.

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Hvis du kan lide Dan Brown, så kan jeg anbefale den nyeste: Tankados Kode. Den er også rigtig spændende!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    lene Gæst

Standard

Den vil jeg gå på jagt efter.

Side 1 af 2 12 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg