Side 3 af 3 Første 123
Viser resultater 21 til 26 af 26
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Kip hvordan har du det efter din fjernhealinger? er du mere klarsynet med hensyn til din sygdom, job osv knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Jeg gentager lige lidt omkring fjernhealing…

Under fjernhealing modtager du, hvad du har ”brug” for….
    Healing er ikke et MIRAKEL, altså et amputeret ben vokser ikke ud igen og den blinde får ikke synet igen!!!
    Men healing hjælper med at skabe balance… renser ud… og sætter gang i nogle processer som sind og krop har brug for, for at komme i harmoni…
    Healing betyder... AT GØRE HEL…
    Joanna

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Lidt mere om healing

Healing kigger ikke på symptomer og diagnoser, men derimod hvilke årsager, der har skabt en mangelfuld eller ressourceløs tilstand hos et menneske. Derfor er det også en fordel, at en healer kan ?se ind bagved personen?. Enten via f.eks. klarsyn eller klarfølelse, og derigennem kunne vejlede om, hvordan modtageren kan gå aktivt ind i sin egen healingsproces. For healing er at åbne op for årsagerne, og derved se ind i bevidstheden, samt at få tilført ressourcer til at ændre den tilstand, som de bagvedliggende årsager har medført.

Derfor er healing et redskab til:

At finde ind til årsager bagved fysiske symptomer.

At frigøre låste energier, som hindrer livsenergien i at flyde frit og naturligt.

At støtte kroppen i at finde tilbage til dens naturlige sundhed og balance.

At blive gode venner med sig selv og livet.

At skabe større selvværd igennem selvindsigt.

At arbejde bevidst med sig selv, fysisk, psykisk og åndeligt.

At gå aktivt ind i sit eget livs - og udviklingsforløb.

Da healing er en meget personlig proces, og derfor kræver tillid og åbenhed imellem healer og modtager, er en kontakthealing og derved den personlig visuelle kontakt at foretrække. Fjernhealing er fuldt ud lige så effektivt som en kontakthealing, hvad resultatet angår. Men netop fordi den personlige kontakt her udelukkende foregår pr. mail., er det vigtigt, at healeren ?ser?, hvad der sker under den enkelte healing, samt at der er en samtale imellem healer og modtager både før og efter en healing.

Hvordan foregår en fjernhealing ?
    1. Fjernhealeren kontaktes for aftale af tidspunkt samt en samtale om, hvorfor modtageren ønsker at blive healet.

2. På det aftalte tidspunkt sidder eller ligger modtageren hjemme hos sig selv. Det er ikke nogen forudsætning for at modtage healing, at modtageren er i ro under forløbet, men det giver som oftest modtageren en større oplevelse af, hvad der sker undervejs.

3. Efter healingen, taler modtageren og fjernhealeren om forløbet pr. mail. Som regel er det muligt efter 1 healing at kunne fortælle, hvorvidt modtageren kan hjælpes yderligere vha. denne behandlingsform.

Ovennævnte beskrivelse af en fjernhealing er ikke generel for alle fjernhealere.

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af laura
    Hej Kip hvordan har du det efter din fjernhealinger? er du mere klarsynet med hensyn til din sygdom, job osv knus laura
    Kære Laura

Som du ved, har jeg været gennem en større hovedrengøring af kroppen.

Jeg blev faktisk syg, fik mellemørebetændelse, forkølelse og feber. Jeg havde også en fornemmelse af mine ører blev helt kolde under den første healing.

Jeg har stadig sådan en underlig trykken for ørerne, men lægen siger, det ordner sig indenfor fire uger. Det er noget med trykket.
    Selv tænker jeg på, om det tryk jeg fornemmer også har noget at gøre med det det forhøjede tryk jeg har i hjernen? Jeg er overbevist om at healingen nåede mig og jeg synes, at jeg er blevet lidt mere klar i hovedet og lidt nere rolig, selv om jeg skal på sygehus. Dog kan jeg godt mærke en lille angst i dag, hvor jeg har fået besked om jeg skal afsted på tirsdag.

Jeg har skrevet til Joanna, at jeg gerne vil eje hendes CD, jeg har bare overset eller glemt, at hun har skrevet om det.

Glæder mig til at høre om den næste healing.

Knus Kip

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

hej Kip jeg kan godt forstå at du er lidt bange , og det er ok at være det når man skal noget. Jeg krydser finger for dig på tirsdag , så skriv lige hvordan det er gået når du kommer hjem ikke? et stort kram til dig knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Kip... hvis du ikke fik et lille stik af "angst" i forbindelse med dit hospitalsbesøg... var du ikke menneskelig... men lavet af træ... det er helt normalt lige at mærke lidt nervøsitet under en sådan omstændighed... det ville jeg også gøre...

Knus
    Joanna

Side 3 af 3 Første 123

Bookmarks

Regler for indlæg