Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: Hej alle Syvsovere :-)

Citer Oprindeligt indsendt af Fleur
    Syvsovere - hvad mener du - Anina - jeg har været oppe før syv og sidde og kikke på mine sjove julegaver. Iår tog vi den nye ide i anvendelse - julegaverne skulle helst være hjemmelavede - eller højst koste 50 kr.
    Og det har være så sjovt - og så personligt! Udover det har alles julekonto jo haft godt af det.
    Iaftes var det os voksne der ikke kunne vente med julegaverne! Vi var så spændte - på hvad der var "kreeret" til os personligt - og det er så stor en succes at vi fortsætter - og har jo så nu et helt år til at udtænke de hjemmelavede ting til næste år -et helt år til at få ideer i.
    Knus fra Fleur
    Hej Fleur

"Normalt" plejer det jo være et par morgenhilsner her.... som regel fra dig og Barbara. Men ikke i dag.... og det er som forventet dagen efter Den Store Aften. Jeg kunne bare ikke nære mig , så du ved det.

Du skal holde fast i denne idè om at holde gaveræset fast på det hjemmelavede princip. Kunne være, at vi kunne senere i det nye år indrette et "værksted" med ideer, håndværksmæssig vejledning/opskrifter og et billedgalleri kun for hjemmelavede gaver til fødselsdage, Jul eller andre mærkedager... Så hold fast i det til det bliver aktuelt.... håber du gider

Knus
    Anina
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard hjemmelavet jul

Hej Anina og piger - Jeg kan godt sige Jer at vi er vilde med de hjemmelavede ting. Igår var jeg til julefrokost hos min søster - hvor vi tre søstre med mænd hvert år giver hinanden hjemmelavede ting - og det var også sjovt. Mine piger påstår at de ærgrer sig over vi ikke kan holde en ekstra gavedag i Januar - og min mellemste datter sidder lige nu og strikker et ekstra pyntetørklæde til mig - fordi hun ikke kan stoppe!
    Og jeg kunne da sagtens komme med ideer til jer alle - så I kan komme igang hen over året - jeg har ideer nok til min levetid---(måske?)
    Det gør heller ikke noget kontoen ikke er blæst for penge - ikke hos os ihvertfald! Det er en positiv bivirkning! Knus Fleur

Bookmarks

Regler for indlæg