Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Om kvinders manglende/nedsatte sexlyst i overgangsalderen.

Modtaget i dag:

Citer Oprindeligt indsendt af Britt Jin Esrom Christensen
    Hej,

Mit navn er Britt Jin Esrom Christensen, og jeg er studerende ved Danmarks Journalisthøjskole i Århus. Jeg skal lave en artikel om kvinders manglende sexlyst i overgangsalderen.

Mit fokus vil især være på de kvinder, der oplever en manglende sexlyst i overgangsalderen. Jeg vil specielt have noget at vide om hvordan kvinden har det med sig selv, og hvordan den manglende sexlyst påvirker parforholdet.

Mit sigte med artiklen er at gøre opmærksom på problemet, og samtidig (forhåbentlig) belyse, at det sagtens kan få en positiv udgang. Jeg vil betegne min artikelgenre som en "læringsartikel".

Jeg vil meget gerne have kontakt med kvinder og evt. mænd, som kunne have lyst til at tale uformelt med mig og måske kunne have lyst til at deltage i et interview. Jeg vil meget gerne tale med personerne face-to-face, så det ville være fint, hvis du bor i Århus eller i København.

Jeg håber, at du kan hjælpe mig.

Venlig hilsen

Britt Jin Esrom Christensen
    /Studerende ved Danmarks Journalisthøjskole

e-mail: esrom@mail.djh.dk
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hmm.... det kan blive til en ret hård nød at knække.... hvis vedkommende er en ung pige. Personlige præferencer er ret vigtige, når man beskæftiger sig med emner som dette. Ellers kan det gå hen og bliver for "abstrakt" til at gavne og nytte.....
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Admin

Det er noget af en opgave!!!! Der er en løsning, hver gange en ny kvinde kommer i overgangsalderen. Individuelt, men interresant hvis der er nogen der kan dokumetere for fælles løsninger.

Når jeg tænker over det, er opgaven umulig, men det ville jo også være synd at "slukke lyset" for en ung kvinde, da jeg også tror at kvinden der vil skrive opgaven er ung og endnu er skånet for ovegangsalderens ukontrolerede univers.

Jeg vil gerne læse opgaven, når den er færdig!

Negativ, ja................

Tanker Bea

Bookmarks

Regler for indlæg