Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emne: Fra Bea

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Laura
    Musikken, du hører på cd'en, på nær indlednings nummeret, er alle lavet af en polsk herboende musiker, som har givet tilladelse til at jeg kan benytte hans musik.
    Desværre findes der ikke cd, hvor musikken kan opleves i samlet udgave...

Knus
    Joanna

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Øv øv det er ellers meget beroligende musik han laver ,måske kan han lave en cd med det dejlige musik???så jeg kan købe den ,hvem ved knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Jeg synes også det er en vidunderlig musik du har valgt.

Jeg kommer tilbage senere.

Knus Kip

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna

Jeg prøve at tage på rejsen i går aftes. Det gik ikke så godt som første gang.
    Tænk dig, min mand snorkede så højt at jeg ikke kunne koncentrere mig.

Der er også noget underligt, for jeg fryser sådan om tæerne. Jeg prøvede at mærke på fødderne med hænderne og synes ikke de føltes så kolde igen. Jeg stod op, tog sokker på og så fik jeg nøjagtig samme fornemmelse, næsten ondt, lige som når jeg her frosset rigtig meget om tæerne og de er ved at tø op. Jeg fik lidt den samme fornemmelse i hænderne.

Gad vide om det har noget med rejsen, healingen at gøre, eller det bare er kolde fødder. Jeg plejer bare ikke at døje med det.

Jeg prøver igen i aften og så tager jeg tæppe og sokker på inden jeg lægger mig under dynen. Så må vi se om min mand snorker lige så meget igen.

Det lyder spændende, det du skriver om det sted, kan ikke huske hvad det hedder, hvor alle tanker og alt er oplagret.

Hvis jeg lærer at styre mandarinen i min egen krop, vil jeg jo også kunne føre den over til andre, så de kan få det godt. Det er meget spændende det her.

Mon jeg sende mandarinen ned til min sagsbehandler, så hun er glad når jeg kommer hi hi.

Jeg ved godt jeg ikke skal spøge med det her, men kunne ikke lade være.

Jeg glæde mig til at jeg igen skal rejse i aften.

Knus Kip

Guest avatar
    Niels Eje Gæst

Standard

Askasha

Jeg kan kun tilslutte mig, det du skriver om Niels Ejes musik. Jeg har lige købt nr 5 seasons Musicure. Jeg kan købe cdérne på apoteket og kan slet ikke lade dem stå. Jeg holder øje med, når han har lavet en ny.
    Jeg har flere gange tænkt på at anbefale dem herinde, men glemmer det igen. Jeg tænkte på det så sent som i formiddag.
    Super godt Joanna, du husker alt det som jeg glemmer. Det kan vist ikke være bedre.

Jeg har lige siddet og læst det du har skrevet igen om Akasha. Det er bare så spændende.

Knus Kip

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Kære Kip

Hej Kip….
    Ang. dine kolde fødder….
    Fjernhealingen er fysisk ude af din krop nu…. Men arbejder stadig lidt rent mentalt/psykisk…
    Hvis den kolde fornemmelse i dine fødder fremkommer under og efter afslapnings metoden, skal du sørge for at dække dig med et tæppe som jeg anbefaler på cd’en… og tage skisokker på…
    Nogle mennesker får et lille temperaturfald når de slapper helt af, og derfor kan det være du får kolde fødder… Når man slapper af, mærker man sig selv meget mere end man normalt gør, så jeg syntes du skal være lidt obs på dine fødder, måske du går rundt og har kolde fødder, uden at være bevidst klar over dette.… Kolde fødder, er ikke godt, kan sætte sig til forkølelse, kan også være et tegn på dårligt blodomløb…. Godt råd i vintertiden…. Hold fødderne varme….

Knus
    Joanna Sol

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

En lille hurtig herfra til Kip...

Der er intet "galt" i at ønske en anden person en dejlig dag, fyldt med et positivt syn på andre mennesker... så send du bare Mandarinen afsted...
    Dette er ikke et egoistisk ønske...

Knus
    Joanna

Guest avatar
    Gæst

Standard

Kære Joanna

Jeg kunne altså også godt tænke mig at om du kan se noget vedrørende job og fremtid, når du får en ledig stund.

Knus Bea

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard

Hej Bea...
    Jeg skal nok vende tilbage... ønsker du at modtage her eller i PB?

Knus og dejlig dag til dig...

Joanna

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Joanna

Jeg vil gerne modtage svar i PB.

Glæder mig til at høre fre dig!!!!!!!!!!

Kan du have en rigtig god dag!!!!!!!!

Knus Bea

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg