Side 1 af 2 12 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 18
    Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Standard Mød Søren Terp (Sørens hjemmeside)

Sørens hjemmeside: http://www.danbbs.dk/~sylte1/

Citer Oprindeligt indsendt af Søren
    Efter at have fået diagnosen kræft i december 2000, følte jeg, at jeg måtte fortælle min historie og lægge den ud på nettet. Forhåbentlig kan andre kræftpatienter få gavn af min historie eller nogle af de gode råd kan bruges. Jeg har lagt stor vægt på den alternative side af behandlingen, da jeg føler det er den som har givet mig de bedste resultater.

Håber du får noget ud af at kigge forbi…Jeg starter med at fortælle om mig selv...

Jeg hedder Søren Terp, er på nuværende tidspunkt 27 år og bor på Frederiksberg på femte år. Er født og opvokset i Roskilde, men valgte pga. uddannelse at flytte til storbyen. Jeg er sygeplejerske og blev færdiguddannet december 1999. Har i øjeblikket arbejde på ortopædkirurgisk afdeling på Rigshospitalet.

Begge forældre og en søster bor i Roskilde, det samme gør min dejlige niece på snart 5 år.

I min fritid bruger jeg en del energi på foreningen CISV, lavede bl.a. en børneby sommeren 2000 i Hedehusene. Her kan du læse mere om CISV.
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.