Viser resultater 1 til 1 af 1
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Sjælland, DK
    Alder
    67

Standard Jod og stofskifte ( og fluor )

Redigeret

Hej alle

Jeg har startet denne tråd d. 27. november 2006, da jeg endnu ikke var så "jod-klog", som jeg er blevet de efterfølgende år, frem til i dag. Det betyder, at indholdet af mine oprindelige indlæg her i tråden, må siges lige ud, har været fyldt med en misvisende og decideret skadelig omgang humbug. Jeg vil derfor oprigtigt undskylde for at have vildledt de over 35.000 gæster i dette emne.

Som sagt, i mellemtiden, i løbet af de forløbende ti år er jeg blevet meget, meget klogere på jod, og det er grunden til at indholdet af denne tråd er nu midlertidigt flyttet offline, for en kritisk gennemgang og berigtigelse af mine indlæg.

Indholdet af denne tråd vender tilbage så snart jeg kan være denne tråd bekendt. Forhåbentlig i løbet af 2-3 uger fra nu af.

Med venlig hilsen
    Thyrea

Dato: den 1. september 2016.
    Sidst redigeret af Anisa : 01-09-16 kl. 15:18 Årsag: Indholdet af denne tråd er flyttet offline for berigtigelse
    Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
    Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
    Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.

© Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
    Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.

Bookmarks

Regler for indlæg