Viser resultater 1 til 10 af 10

Emne: julehilsen

Guest avatar
    Sisse Gæst

Standard julehilsen

Jeg vil gerne ønske alle Jer tøser en rigtig glædelig jul med Jeres kære, og jeg håber der bliver hygget og slappet af rundt omkring.
    Tak for Jeres måde at være på, jeg har fået stor opbakning fra Jer i årets løb, det er guld værd.

Jeg har ikke fået julestress (endnu) mener jeg er godt med med det hele. Min søn og jeg skal hygge os juleaften, og 1. juledag bliver jeg jo 50, der kommer et par kolleger og naboen til frokost, så jeg har da haft en del mere at købe ind til end ellers.

Og nu skete det så, jeg har denne gang fri d.1.1. det glæder jeg mig virkelig til, tænk at kunne gå i seng i fyrværkeristøj, og bare kunne være ligeglad om jeg får sovet før meget sent. og kunne drysse dagen af som jeg vil, en god travetur, nytårskoncert osv. jubiii

D. 13.1 har jeg taget en fridag, da skal jeg køre min søn til Kastrup. Han skal påmønstre på Sardinien (Cagliari) om aftenen. Det glæder han sig vældigt til, dels til at få afprøvet noget af alt det han har lært på skolen, men også til at lære nyt. Han skal sejle med Anna Maersk som sejler med containere til Jeddah, Shanghai, Hong Kong osv. Jeg synes stadig det er længe at være væk i 5 mdr. men det skal nok gå.
    Her er som sagt styr på det hele, men hovedet er fuldt af en masse ting, ikke bare julen og nytåret som det velsagtens fremgår.
    Juleknus og gode ønsker til alle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: julehilsen

Citer Oprindeligt indsendt af Sisse
    Jeg vil gerne ønske alle Jer tøser en rigtig glædelig jul med Jeres kære, og jeg håber der bliver hygget og slappet af rundt omkring.
    Tak for Jeres måde at være på, jeg har fået stor opbakning fra Jer i årets løb, det er guld værd.
    Selv tak - Sisse

Men al den tillid du har disket op herinde, ville det have været umuligt undlade at forholde sig til dig og dit.... Håber bare for næste år, at du får lidt mere tid til at dele ud af dit ukuelige indre....

Jeg har ikke fået julestress (endnu) mener jeg er godt med med det hele. Min søn og jeg skal hygge os juleaften, og 1. juledag bliver jeg jo 50, der kommer et par kolleger og naboen til frokost, så jeg har da haft en del mere at købe ind til end ellers.
    Ja og der bliver sikkert hygget ekstra meget nu du skal hamstre for alle de mange måneder knægten skal være væk i det flydende element.... Håber ikke at han skal over Ekvator.... Har hørt de mærkværdigste historier om, hvad søens folk kan finde på at byde hinanden på denne konto...

Uha da da - kun 50? Du lyder sq... mere erfaren end som så.... din søde unge .... hmm... kun 50 og dette endda den første juledag.... Du er i så fald billig i drift m.h.t. gaverne.... eller får du bare hele 2 hold ?

Og nu skete det så, jeg har denne gang fri d.1.1. det glæder jeg mig virkelig til, tænk at kunne gå i seng i fyrværkeristøj, og bare kunne være ligeglad om jeg får sovet før meget sent. og kunne drysse dagen af som jeg vil, en god travetur, nytårskoncert osv. jubiii
    He, he.... er du nu sikker på, at du kan finde ud af at hygge overhovedet på denne dag? Det lyder jo som om du slet ingen øvelse har i at holde fri når alle andre også gør det . Krydser fingre for at du ikke sidder hen af aftenen og ikke kan finde ud af, hvad du skal med all den fritid

D. 13.1 har jeg taget en fridag, da skal jeg køre min søn til Kastrup. Han skal påmønstre på Sardinien (Cagliari) om aftenen. Det glæder han sig vældigt til, dels til at få afprøvet noget af alt det han har lært på skolen, men også til at lære nyt. Han skal sejle med Anna Maersk som sejler med containere til Jeddah, Shanghai, Hong Kong osv. Jeg synes stadig det er længe at være væk i 5 mdr. men det skal nok gå.
    Her er som sagt styr på det hele, men hovedet er fuldt af en masse ting, ikke bare julen og nytåret som det velsagtens fremgår.
    Ja, det bliver en hård dag..... sikker meget mere tungt at komme igennem end forventet, selv efter "den værst tænkelige scenario".... Jeg kan huske, da jeg skulle ekspedere min 14-årig der skulle til Østrig med fly fra Kastrup også til jul og Nytår....

Da han forsvandt med en stevardesse oppe på trappen til afgangsområde - stod jeg dernede og pludselig gik det op for mig, at hver gang man tager afsked er en slags uigenkaldelighed i og..... så begyndte jeg højlydt at græde. Jeg stod dernede og græd, og græd og græd så tårene stod vinkelret ud af hovedet på mig og alle mennesker så underligt på mig, mens jeg slet ikke kunne andet end sanse at min "lille dreng" var på vej væk mod det ukendte og alt det der..... Jeg ved ikke hvor længe jeg vrælede og hvordan jeg kom ud derfra.... er fuldstændig blank, selv den dag i dag. Og selv om han er voksen nu, tror jeg ikke et eneste øjeblik på, at det ville være lettere i dag end det var dengang.... så jow, jeg tror at også du kommer til at fælde en tåre, selv om det nok bliver mere i det stille sind end det skete for mig....

Ja, så bliver de kommende dage og par uger sikkert mere intense end I er vant til, selv om selv på den mere behersket måde - regner jeg helt bestemt med at der ikke mangler noget, selv når tingene spænder almindeligt af.... Søde Sisse

Juleknus og gode ønsker til alle
    Selv knus og mange gode stunde til dig og knægten
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære alle piger
    Jeg vil også gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul, samt alt godt i det nye år
    Jeg håber i alle får en rigtig dejlig jul med jeres respektive familier. Her på øen er det en fin grøn jul vi får, det gør ikke spor jeg er som sagt en rigtig vinterhader, så hver dag uden den store kulde nyder jeg.
    Vi skal have en stille og rolig jul, vi bliver kun os selv samt mine forældre, det var vi også sidste år, det er meget hyggeligt
    Jeg skal huske at kippe med flaget Sisse men jeg kan berolige du, det gør ikke ondt at runde de 50, jeg taler af erfaring
    Glædlig jul
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Tak i lige måde til jer alle sammen min lille datter og søn er så spændt på juleaften som vi skal holde hos min den største datter,sammen med børnebørn det bliver hyggeligt skal ikke lave noget selv så der skal bare nydes he he knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Sisse Gæst

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Håber ikke at han skal over Ekvator.... Har hørt de mærkværdigste historier om, hvad søens folk kan finde på at byde hinanden på denne konto...

Uha da da - kun 50? Du lyder sq... mere erfaren end som så.... din søde unge .... hmm... kun 50 og dette endda den første juledag.... Du er i så fald billig i drift m.h.t. gaverne.... eller får du bare hele 2 hold ?
    Nej de sejler i linietrafik Barcelona-Hongkong, lægger til ved de havne undervejs hvor de skal laste eller losse. Så ikke denne gang over Ækvator, som Maerskflåden efter sigende passerer på samme måde som alle de andre streger.

Jo jeg nøjes med 50, nok muligt jeg lyder til at være mere, men med det liv jeg har levet, kommer der en del erfaring om en masse.
    Jeg har altid været billig i drift mht. gaver. Juleaften har det lydt"du får ikke så meget i aften, du har jo fødselsdag i morgen" Næste dag lød det "du får ikke så meget, det var jo jul i går" eller man slog det sammen til en gave. På et børnehjem jeg var fik jeg dog begge slags gaver.

Et fødselsdagskort har man kun sjældent betænkt mig med, jeg har fået et PS nederst på julekortet.
    Da jeg var ca 18 blev jeg mere end almindelig træt af det. Sendte fødselsdagskort til folk og skrev PS du ønskes samtidig en god jul osv. Sendte så naturligvis ingen kort til jul. Det hjalp.

Det gjorde det også da de om sommeren fik fødselsdagsgaver i julepapir, "nå ja, hvis det er godt nok til mig, så må du ikke klage" sagde jeg bare. Når det blev jul og jeg ingen gave havde til de der plejede at slå mine sammen, måtte jeg jo gøre opmærksom på at de havde fået da de havde fødselsdag. Sådan .

Tilgengæld flager man overalt, det er årets helligste dag, der er da fordele vad dagen. Men det er svært at fejre noget, det er ikke lige den dag man inviterer på boller og lagkage. Men jeg holdt åbent hus for de fleste af kollegerne og naboer for en måneds tid siden.

Jeg frygter ikke at runde 50 Biddi, det passer mig fint. Jeg har egentlig aldrig forstået de der er skrækslagne ved at blive ældre. Jeg synes ikke jeg selv mærker det, men kan da godt se at andre bliver gråhårede, ungerne vokser osv. jeg er vist ligeså fjollet som jeg altid har været, omend der også titter grå hår frem, men dem ser jeg jo daglig, og så er det ikke så synligt som på folk jeg ser sjældnere.

Registreringsdato
    Feb 2005

....og 1. juledag bliver jeg jo 50, der kommer et par kolleger og naboen til frokost....
    Tillykke med dagen - Sisse

Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard

Kære søde Sisse
    Hurra hurra
    rigtig mange lykønskninger skal du have på din runde dag håber du magter at fejre dagen, jeg synes det er rigtig hårdt her dagen efter juleaften efter alt det stres der er med til at gøre juletiden til det den er både god og hård .
    Jeg hår lige taget et par timer ved stranden med hunden, og nu skal der flades ud.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Sisse Hurra Hurra tilykke med din runde dag, var det 30 du sagde???ha ha knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Sisse Gæst

Standard

Mange tak for Jeres hilsner. Det har været en super dag. Det er rigtigt Biddi, det er en masse energi man har lagt i her på det sidste, så der har ikke været så voldsomt meget til i dag. Men det er gået fint altsammen.
    Jeg er ligeså træt som alle de tilsammen som jeg skal op og passe i morgen.
    I må have en fortsat god jul.
    Juleknus fra
    Sisse

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Hej Sisse

Hvordan går det?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg