Side 1 af 4 1234 Sidste
Viser resultater 1 til 10 af 36
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Helles vægttråd

115 kg
    Niks det er ikke en ny babyelefant vi har fået i zoo.... det er min vægt
    Når man sådan ser det på skrift så ser det voldsomt ud!! Men der er altså kun en der kan gøre noget ved det og det er mig selv.

Jeg vil opdaterer hver uge, og satser på at tabe ca 500 g pr uge, gerne mere, men vil ikke tage munden for fuld, jeg har lang vej.

I første omgang skal jeg ind i vanen med at overholde ALLE mine måltider, og helst finde en god rytme hurtigt inden jeg løber surt i det.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Helles vægttråd

115 kg
    Niks det er ikke en ny babyelefant vi har fået i zoo.... det er min vægt
    Når man sådan ser det på skrift så ser det voldsomt ud!! Men der er altså kun en der kan gøre noget ved det og det er mig selv.

Jeg vil opdaterer hver uge, og satser på at tabe ca 500 g pr uge, gerne mere, men vil ikke tage munden for fuld, jeg har lang vej.

I første omgang skal jeg ind i vanen med at overholde ALLE mine måltider, og helst finde en god rytme hurtigt inden jeg løber surt i det.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard Re: Helles vægttråd

Citer Oprindeligt indsendt af Helle
    Hvor ofte spiser du Helle? Jeg har funnet ut at jeg må spise minst hver 3. time, men lite. Lite og ofte for å opprettholde forbrenningen..

Kan du ikke skrive litt mer om "ALLE dine måltider"? Det er spennende å lese om andre sine tanker og ideer omkring dette. Kanskje har du fått gode råd som du kan dele med oss..?

Klem (knus) fra meg og lykke til!
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Helle, det er ingen skam at veje for meget, men selvføjgelig op til en selv at gøre noget ved det, hvis ikke man kan holde det ud.

Held og lykke til jer alle med projektet og jeg håber også jeg selv kan være lidt standhaftig. 500 g om ugen er et godt mål. Hvis det går for hurtigt hoppet det lettere på igen ( min erfaring)

Yvette, jeg skal også spise seks gange om dage, ellers falder mit blodsukker og så får jeg kold sved, der løber ned af hele kroppen og det beynder at ryste inden i kroppen og så skal jeg ligge lidt. Alt det her kender Helle vist alt for godt, så jeg skal ikke klage. Jeg har store forventninger til bukkehornsfrøene.

Helle, blev din mave også slået i stykker, da du startede med bukkehornsfrøene. Jeg har købt HUSK, frøskaller, der stabiliserer maven. Gad vide om det er godt sammen med bukkehornsfrø? Det er í alt fald kolesterolsænkende og super godt til en mave der enten er træg eller løs.

Knus Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bea

Helle, blev din mave også slået i stykker, da du startede med bukkehornsfrøene. Jeg har købt HUSK, frøskaller, der stabiliserer maven. Gad vide om det er godt sammen med bukkehornsfrø? Det er í alt fald kolesterolsænkende og super godt til en mave der enten er træg eller løs.
    Hej Bea
    Nej jeg fik bare så hulens meget luft men der kan godt være forskel på om man tager det som pulver/te eller piller trro jeg. Men det gik over i løbet af en uges tid...
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Ja jeg glemte jo så vægten i dag, jeg har så meget nerver på at jeg næsten ikke tænker på andet end at jeg skal på "møde" i morgen...
    Selv min fødselsdag havde jeg glemt til min mor ringede og sagde tillykke
    Jeg hopper på vægten fredag sammen med Bea
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Øv! Bedre sent end aldrig .... se her: http://www.overgangsalderen.net/kvin...pic.php?t=3867
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

2 kg.... Godt nok er det væske det meste, men alligevel er jeg godt tilfreds. Vi har holdt 2 fødselsdage i løbet af ugen, men det var nu ikke det store "ædegilde" og alt det jeg har småspist pga. nervøsitet har åbenbart været værre ved mit blodsukker end ved min vægt.....
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Det er sørme da flot, Helle! Tillykke med det - sådan noget motiverer jo til at fortsætte.

Jeg skal vist være glad, hvis det i morgen viser sig, at jeg har tabt 200 gram! :mrgreen:

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Ja jeg glemte jo så vægten i dag, jeg har så meget nerver på at jeg næsten ikke tænker på andet end at jeg skal på "møde" i morgen...
    Jeg hopper på vægten fredag sammen med Bea
    Hej Helle

Det er ellers rigtigt flot, at du har tabt to kilo. Det lyder også som om du er meget motiveret.

Knus Bea ( Vil sætte en smilie med et kram, men det virker ikke nu)

Side 1 af 4 1234 Sidste

Bookmarks

Regler for indlæg