Side 4 af 4 Første 1234
Viser resultater 31 til 36 af 36
    Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Flot Helle!

Puha , jeg har taget på, så nu skal jeg vist til at tage mig sammen (jeg har også mæsket mig i fastelavnsboller - og hindbærsnitter!)

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Helle
    Så blev det fredag.... og MINUS 1 kg.... mit blodsukker er omkring 11 om morgen, så det er også på vej ned... Altså lige bortset fra i morges, min søde overbo kom lige med 2 hjemmebagte fastelavnsboller i går og de var lune, så det kunne jeg slet ikke stå for, så det var 12, 3 til morgen..... men ORV... de var gode
    Hej Helle

Godt gået, gid jeg kunne sige det sammen. Min vægt står stadig stille. Nu hvor jeg får styr på mit liv, kommer det nok også med hensyn til vægten.

Knus Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Hmmm.... mon ikke jeg burde få gang i den her tråd igen.... Jeg kan vist ikke finde på flere undskyldninger for ikke at gøre noget

Vi var begge på vægten i morges, Lea kan også godt trænge til at smide et par kg, så nu har vi købt en ny vægt ( som om det hjælper )
    Status er at jeg vejede præcis 115 kg og Lea 64.1, hun er også høj men må godt komme ned på 60, så det arbejder vi på.

Mit BS er omkring eller lige under 10..... Så det går udemærket med det.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Helle
    Hmmm.... mon ikke jeg burde få gang i den her tråd igen.... Jeg kan vist ikke finde på flere undskyldninger for ikke at gøre noget
    Held og lykke med forehavendet

Men før jeg begynder at gøre mig overklog på hvad der er klogt eller mindre klogt - kunne du ikke lige fortælle, hvad du selv har tænkt på, omkring hvordan og hvorledes?

Mit første "råd" ville ellers være: "hold det enkelt" dvs. nemt at overholde og svært at "falde i" ved et uheld. Men indtil videre vil jeg lige kneble mig selv og afvente din "hensigtserklæring"

Pøj, pøj sålænge
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Hej Anina
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an endnu, jeg prøver at overholde mine måltider, men allerede der har jeg problemer, jeg mister den sunde appetit når det er så varmt og så spiser jeg is!! :twisted: og bliver møgsur på mig selv bagefter...... For tiden skal det også være "billigt" da økonomien hænger lidt Så måske skal jeg bare i første omgang holde "skruen i vandet" og IKKE tage mere på, og så tage den derfra når det lysner lidt....
    Jeg har så mange forstillinger OM hvordan jeg skal komme igang, men når det så gælder er det som at det hele falder til jorden med et brag....
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Helle, jeg tror bare, du ligner alle os andre og vore gode intentioner! :mrgreen:

Det skal nok lykkes for dig, men det er bestemt ikke det nemmeste tidspunkt her midt i sommervarmen!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Side 4 af 4 Første 1234

Bookmarks

Regler for indlæg