Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 16 af 16
    Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    75

Standard

Tak for hjælpen, Helle

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    75

Standard

Så er det lørdag, og jeg har været på vægten igen. Der er dog intet at korrigere, da min vægt er nøjagtig som i onsdags - 74,4 kg - det er 3,2 kg mere end jeg var nede på sidst i oktober.

Jeg har sat mig et mål på 66 kg, men kan jeg bare komme ned på 68, er det fint.

Så nu går jeg i gang - i hvert fald med kosten. Motionen må jo desværre vente et stykke tid endnu.

Held og lykke til jer andre også - og rigtig god weekend!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    75

Standard

Her går det også lidt langsomt med, at skalaen flytter sig mod højre!

Da jeg var på vægten i lørdags, vejede jeg NØJAGTIG det samme som 2 uger før - grrrrr!!

Nu må der altså snart gerne ske noget, så jeg har været på storindkøb af rodfrugter! Det bliver den største del af mit madinput det næste stykke tid!

Meeeen vi har nu også syndet en del siden jul - så sent som i weekenden, hvor jeg besøgte min søn på Djursland, vankede der sovs med piskefløde! Piskefløde er nu ikke noget, han normalt bruger, men han ville servere et rigtigt festmåltid for sin mor - og det fik jeg! (Krondyrmedaljoner med svampekompot - uhm - og sikke en sovs!)

Knus, Anne

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Hej Anne...
    Det havde jeg altså også spist med velbehag!!! Og så kunne kostomlægning/kur passe sig selv
    Jeg er meget spændt på vægten fredag, de sidste 2 dage har jeg bare holdt ved, så jeg håber det gir pote....
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    75

Standard

Øv, stadig ingen bevægelse! :x

Så må der vist mere drastiske metoder til igen! Jeg skal i hvert fald til at tænke endnu mere over, hvad og hvor meget, jeg putter i munden - og så spiser jeg i forvejen ingen slik, meget sjældent kager og hvidt brød, og jeg drikker aldrig sodavand, men ind imellem ryger der jo et glas rødvin eller en øl indenbords!

Jeg savner stadig mine besøg i fitnesscentret, men det må vente endnu 3 uger, da jeg ikke har råd til at betale kontingentet i denne måned. Til den tid begynder der forhåbentlig at ske noget. Min cykel må vist også hellere blive taget ud fra sit vinterhi, tror jeg!

Knus til jer alle og rigtig god weekend!
    Anne

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard

Hej Anne

Her kommer lidt "spam" for en hjemmeside, hvor man kan tilmelde sig og føre et ret så præcis regnskab med hvad man spiser.... Meget interessant og nok også nyttigt.... Kig lige her og se om det ikke er en mere spændende måde at holde styr på maden på.... http://www.overgangsalderen.net/kvin...pic.php?t=3962

(Jeg "spammer" lige Helles og Beas vægttråd også... og Yvettes)
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg