Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 12 af 12
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard

Hei der var du Bea

Artig å høre at du også har prøvd visualiseringsøvelser! Jeg holdt på med det ganske bevisst i en periode. Ikke nå lenger, men det er som om det ligger "i bakhodet" allikevel. Veldig lett at disse tankene kommer igjen....men aner ikke om det hjelper. Velger å tro det!

Klem til deg
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Hej Yvette

Her kommer lidt "spam" for en hjemmeside, hvor man kan tilmelde sig og føre et ret så præcist regnskab med hvad man spiser.... Meget interessant og nok også nyttigt.... Kig lige her og se om det ikke er en mere spændende måde at holde styr på maden på.... http://www.overgangsalderen.net/kvin...pic.php?t=3962

(Jeg har lige "spammet" de andres vægttråde med samme besked...)

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette samme dag
    Denne skal jeg kikke på! Tusen takk Anina! Jeg har mye å lære innen matinntak...sukk..

Jeg trimmer så mye for tiden at jeg glemmer å spise, så det går i proteinbarer o.l... ikke bra...

Hvordan går det med dere alle mon tro? Jeg har mistet 3 kg på kort tid nå. Pga stor aktivitet ifbm nytt treningssenter tror jeg..

Jeg ønsker dere alle sammen lykke til mat og mosjon og vekt!
    Bare du ikke tærer på dine muskler, når du træner så meget og spiser for lidt
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg