Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Din mad i tal

http://www.madital.dk/

Velkommen til Madital
    Dette site giver dig nemt et overblik over, hvad du spiser. Kort sagt - det viser din mad i tal.

Madital indeholder:

* et helt nyt og gratis site, offentliggjort i februar 2005
    * beregninger på baggrund af data fra Danmarks Fødevareforsknings fødevaredatabank
    * indtast egne varer og opskrifter
    * indtast dagligt din mad og motion
    * info om energifordeling, vitaminer osv. - i grafer og tal
    * opstilling af egne mål for fremtidig vægt
    * mulighed for debat
    * madital er under stadig udvikling - opdateringer og nye funktioner kommer med tiden
    * madital tager højde for dine forslag
    * ... kig selv videre ;-)

Vil du læse mere om Madital. Hvorfor oprette et kostprogram som dette? Hvem står bag?

Hvorfor lave en hjemmeside som madital.dk?
    Jo, for nogle år siden havde jeg selv brug for at smide omkring 10 kilo. Vi ved jo alle sammen godt, at det gælder om at forbrænde mere end vi indtager - men hvor meget er det egentlig? Nu er jeg en matematisk orienteret pige, så jeg søgte på nettet efter noget, der kunne vise mig reelle tal for, hvad min mad indeholdt. Jeg fandt ikke, hvad jeg søgte...

Tidspunktet faldt sammen med, at jeg skulle skrive min hovedopgave på studiet, så hvad var mere oplagt end at påbegynde Madital.dk?

Siden 2002 er Madital.dk lige så stille blevet udvidet, når tiden har været til det, og nu har jeg så gjort programmet åbent for alle.

Lidt om mig selv
    Jeg hedder Lone Petersen, er 28 år og uddannet multimediedesigner i 2002. I dag har jeg skiftet retning og læser til lærer på Silkeborg Seminarium, men af ren og skær interesse vil jeg altid sidde og rode med noget internet. Nogle vælger krydsord til hovedbrud, og denne side er så min form for krydsord :-)

Jeg vil her understrege, at jeg på ingen måde er professionel inden for hverken kost, ernæring eller motion. Men jeg har sammensat et website, som på baggrund af kendte formler kan give dig et billede af, hvad din kost indeholder.

Der er masser af idéer til videreudvikling af Madital.dk på tegnebrættet, det er blot et spørgsmål om tid :-)

Men hold øje med siden, der vil jævnligt komme nye funktioner!

Oplever du problemer med Madital, og får du ikke besked om, at jeg har modtaget en mail med dette? Så send gerne en mail angående problemet, så jeg kan få det rettet.

Madital.dk frasiger sig al ansvar for brugen af dette site.

God fornøjelse med dit vægttab.

Med venlig hilsen
    Lone Petersen
    Bemærk: man kan logge sig på som GÆST for at se hvordan siden er indrettet og om det, i det hele taget er noget for een selv. Mit indtryk er, at denne side er ikke så ringe endda.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard

Denne skal jeg kikke på! Tusen takk Anina! Jeg har mye å lære innen matinntak...sukk..

Jeg trimmer så mye for tiden at jeg glemmer å spise, så det går i proteinbarer o.l... ikke bra...

Jeg ønsker dere alle sammen lykke til mat og mosjon og vekt!
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Bookmarks

Regler for indlæg