Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Standard Brug aldrig ASPARTAM ...

Brug aldrig ASPARTAM!
    ... for Guds skyld, familiens og for din egen!

Hellere "sukkerløst" end sukkerfrit!

I Japan, der kan prale af verdens sundeste og længstlevende befolkning - er aspartam forbudt! Ved behov for sukkertilsætning uden kalorier - anvender Japanerne stevia, men tåberne i Europa havde forbudt stevia med henvisning til at - virkningen af stevia er ikke dokumenteret m.h.p. en skadelig effekt på mennesker??

Mens der allerede eksisterer tonsvis af dokumentationen på aspartams skadelige virkning på mennesker - findes der ikke tilsvarende omkring stevia - fordi det ser ikke ud til at sådan en dokumentation kan fremskaffes, simpelt hen fordi stevia er ikke skadelig, men tværtimod - helsebringende! I hvert fald iflg. de skriftlige kilder og optegnelser i de 1500 år planten har været beskrevet.

Vær ALTID særlig opmærksom på Aspartam, også kendt som Nutrasweet og som E nr. 951 ! Please!

Mere info følger efterhånden....

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    70

Standard Re: Brug aldrig ASPARTAM ...

Citer Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se indlæg

Brug aldrig ASPARTAM!
    ... for Guds skyld, familiens og for din egen!

Hellere "sukkerløst" end sukkerfrit!

Se dokummentaren "Sweet Misery - A Poisoned World" fra 2004 her, eller herunder...

"While much of the world believes that aspartame is a safe and healthy sweetener, filmmaker and narrator Cori Brackett takes us on a journey through hell–the hell experienced by thousands of people who consume foods containing NutraSweet and Equal. Aspartame is found in as many as 9,000 different food products. Of all the food additives approved by the FDA, aspartame accounts for over 80 percent of all health complaints, yet continues to be marketed and sold as a safe food product."

Læs videre: A Thumbs Up Media Review. Sweet Misery: A Poisoned World (Video) at Westonaprice.org, ellers frit download på Web.Archive.org (OBS - tjek først filstørrelse, kan være temmelig stor).
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg