Viser resultater 1 til 9 af 9
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Julekalender på overgangsalderen.....

Min datter er fantastisk til at skrive historier, selv hendes lærer i skolen er forbavset over hendes skrive evne og fantasi.
    Og da hun er ligeså juletosset som mig så er hun begyndt på et juleeventyr i kalenderform.
    Jeg håber hun giver mig lov til at poste det herinde, så vi får lidt julehygge/gys og eventyr ( ud over hvad vi lige har haft )
    Jeg prøver mig lidt med papirklip igen, det går nogenlunde hvis jeg ikke sidder forlænge Men lidt nisser er det da blevet til
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    63

Standard Re: Julekalender på overgangsalderen.....

Citer Oprindeligt indsendt af Helle
    Jeg håber hun giver mig lov til at poste det herinde, så vi får lidt julehygge/gys og eventyr ( ud over hvad vi lige har haft )
    Det håper jeg også! Jeg kommer i julestemning før september er over. Har aldri skjedd før tror jeg...

Du må fortelle Lea at vi er spente til bristepunktet på hennes fortellinger.

Betyr det at HVIS du får overtalt henne, så kommer den første historien 1. desember? Men hun må selvfølgelig ville det selv da.

Gi henne et knus fra meg
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Standard

Hurra for din datter!

Jeg håber, du får hende overtalt, for jeg glæder mig allerede til 1.december!

Knus til jer alle + Helles datter fra
    Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Helle

Jeg glæder mig også til at læse din datters julehistorie. Håber du får hende overtalt. det er nu så dejligt med disse julehistorier, selv om jeg selv er noget sløv i betrækket, når jeg skal være med til at skrive.

Det kunne nok hjælpe på mit efterhånden lidt anstrengte forhold til jul. HAr nemlig ikke rigitgt glæder mig de sidste år, men med gode julehistorier og mit barnebarn hjælper det nok på julehumøret.

Knus til jer begge to fra Bea jul01

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Kære Bea
    Vi skal nok få dig i julehumør vi har jo noget tid at løbe på endnu
    Knus fra Helle

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Bea
    Det lyder dejligt. Godt jeg har jer dejlige piger herinde.

Knus Bea

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bea
    Kære Bea
    Det lyder dejligt. Godt jeg har jer dejlige piger herinde.

Knus Bea
    Citer Oprindeligt indsendt af Anne
    Hurra for din datter!

Jeg håber, du får hende overtalt, for jeg glæder mig allerede til 1.december!

Knus til jer alle + Helles datter fra
    Anne
    Osse fra mig! Osse fra mig!

Jeg kan fortsat og levende huske fra sidste år, at hvis det ikke var for Laura - havde jeg m.fl. forlængst været døde af frustration over, hvor trægt det kunne gå for vores modne madamme-hjerner.... i hvert fald - min

Jeg tror derfor fuldt og fast på, at også Laura vil denne (om)gang sætte pris på, at hun ikke skal hele tiden ind og stoppe julekalender-hullerne til, mens vi andre gisper og ikke kan finde på noget

Hurra for Tøsen og hendes Mor
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard

Helle jeg håber også at det lykkedes for dig at få din datter til at offentliggøre den , jeg vil da helt sikkert læse dem højt for min datter , hun vil ELSKE at få sin vanlige historie skiftet ud he he he

(vi har en bog med 24 historier og den har hun hørt hver dag i december siden hun var lille men den trænger altså til en udskiftning )

så vi glæder os

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard

Hejdien...
    Nu er min datter jo kun 12, så det ville historien jo nok bære præg af, jeg tror lige det vil være noget for din datter
    Jeg har spurgt hende om jeg må låne den og sætte den ind, og indtil videre siger hun ok HVIS jeg retter stavefejlene først
    Knus fra Helle

Bookmarks

Regler for indlæg