Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Julekalendere på nettet

Jeg deltager i forskellige julekalenderen på nettet, men har endnu aldrig vundet noget Alligevel syntes jeg det er meget sjovt.
    Lea vandt for nogle år siden et snowboard i Anders Ands julekalender. som hun solgte for 1000 kr. det var hun vældig stolt af

Jeg syntes det er så hyggeligt at sidde med morgenkaffen og åbne dagens låge rundt omkring inden jeg tager "hul" på dagen

Kan i alle have en rar decemberdag
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: Julekalendere på nettet

Ja, snowboard kan man ikke bruge til ret meget på vore breddegrader... medmindre man rejser på vinterferie en gang eller to hvert år... Faktisk burde den slags kalender-gevinster (måske) være lidt bedre tilpasset vores forhold.... En gammel ven havde, i tidernes morgen eller for et par år siden vundet et troppehjelm.... helt seriøst. Splinternyt, i kork og lige til at tage på i..... regnskoven f.eks. Jeg kunne godt forstå, at hun var ikke overbegejstret over gevinsten.... lige til hun fandt på at sætte den til salg og fik nogle hundredelapper for det i stedet.

Jeg så fornylig, at man kan købe forskellige "skrabe-sedler" i anledning af Julen, hvor man kan skrabe sig til en "julegave" til ungerne eksempelsvis. Jeg håber, virkelig håber at der er gevinst på disse.... i hvert fald èn per lodseddel... Så de unger, der gerne skraber et låge af hver dag, ikke til sidst står med en skuffelse....

Jeg krydser fingre for alle de kalendere I deltager i
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    75

Jeg deltager aldrig i konkurrencer på Nettet, hvor man skal registreres med navn og mailadresse.

Det gjorde jeg tidligere, og det eneste, jeg fik ud af det var, at min mailboks blev spammet til med reklamer for alt muligt ragelse. Jeg vandt aldrig noget!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Ja, det kan også være småfarligt, når ens mailboks oversvømmes konstant med reklamespam.... På den anden side - bringer det frem en erindring om en gammel vittighed (frit efter hukommelsen) om en gammel mand, der altid klagede over sit manglende held, over at han er så uheldig, at der sker ham aldrig noget godt; han får eller vinder aldrig nogensinde noget, mens "alle" andre, "hele tiden" scorer forskellige goder og gevinster "alle vegne".... Det var den rene jammerdal, det hele.

Til sidst blev det for meget for Gud, der nu i årevis skullet høre på disse klager, den gamle mand havde gentaget hver dag, ikke mindst under hver en bøn til søndagsmessen.... Der kom en dag, hvor Gud ikke gad dèt længere, skubbede alle de lette engleskyer på den klare, blå himmel - til side og rungede vredt fra det høje....

.... køb så for fanden en.... lotteriseddel!

Ja, jada.... men det var jo før Internettet og før "man" havde opfundet reklamespam.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Bookmarks

Regler for indlæg