Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Standard Gode bøger ( til de unge piger )

Jeg tænkte at nu vi er et par stykker der har unge piger som godt kan lide bøger så kan min datters lyst til at læse bruges til at foreslå bøger til dem.

Hun har lige læst "Djævlebarnet" af Mia Brandstrup Andersen, den slugte hun i løbet af 3 dage, den samme forfatter har skrevet "Lucifers lov" som Lea skal i gang med bagefter, den læste jeg og den kan godt anbefales hvis man er til lidt gys ( og ung )
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    53

Standard Re: Gode bøger ( til de unge piger )

Hej Helle jeg har lige været inde og læse om Djævlebarnet og den lyder rigtig god , jeg har bestilt den til Stine i julegave fra mormor, da jeg ved hun ønsker sig bøger men ikke lige ved hvad det skal være....

Hun har læst alle sammen af gåsehudsserien og hun har læst et par stykker fra virkelighedens verden, men det har jeg nu sagt at hun skal stoppe med (det er barsk kost når man tænker på at det er virkelighed)

Hun elsker en god gyser , så jeg tror at djævlebarnet vil falde i hendes smag, hun har godt nok lånerkort, men hun elsker at have og eje sine bøger selv, så hun ønsker sig dem jævnligt, jeg var lige inde og tjekke den der lucifer ud også , jeg magler den sidste adventsgave til hende og da jeg fandt den hos saxo til 79 kr tænkte jeg at det må være den geniale gave til sidste søndag i advent , så kan hun gå i gang med at læse den og få tiden til juleaften til at gå lidt hurtigere

Så tak for tippet ...

Bookmarks

Regler for indlæg