Side 2 af 2 Første 12
Viser resultater 11 til 14 af 14
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Standard Re: Så er alle julegaver i hus....

Og jeg mangler fortsat den eneste gave, jeg ikke kunne handle over nettet Så i morgen må jeg den tunge gang til City 2 eller Køge. Der er 10 vilde heste, der kan trække mig til København!

Ikke tale om! Når man har brugt 1 time på at finde en parkeringsplads, skal man spænde i 10 minutter for at finde en billetautomat... og så koster det en formue. Det rene gaderøveri... Tager man tog og bus i stedet (hvis toget overhovedet kører på det angivne tidspunkt), sidder man efterfølgende fast i trafikpropper i Den Indre By. Gad vide hvilken Einstein havde taget beslutningen om at afskaffe sporvogne mon, i sin tid. Og på denne måde kan selv et banalt indkøb snuppe en halv dag af den tid, der i forvejen er for lidt af. Og når man endelig er færdig og stiger ud af toget og skal finde sin bil - ja, så var der nogen, der liiige skulle knalde ens siderude for at stjæle en..... mobiltelefon, der i virkeligheden kun var en dikatfon, men nok kunne forveksles... Så nope. Jeg er kureret for lysten til at lægge mine penge hos den københavnske handelsstand. Den må nøjes med kunderne fra Amalienborg og undværre mig

Det var dagens jule-gave-transport-brok.... hvilket i virkeligheden, alene stammer fra, at jeg er møjsur på mig selv over ikke at have ordnet det sidste mens der endnu var ro i gaderne
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Jeg har mer eller mindre hatt denne opplevlsen, men Anina beskriver langt "villere" tilstander. Jeg syntes det var ille da jeg var på kjøpesenter i nærmeste by i går...huff huff! Jeg hadde litt mer å handle inn. Der var uhyggelig mange mennesker. "Hva gjør de her alle sammen??" tenkte jeg... Antagelivis samme oppdrag...

Jeg vet fra før at kjøpesentre suger energien fra meg. Jeg greier ikke å gå sammen med noen. Jeg må bestandig være alene når jeg handler - enten det er gaver, mat eller klær. Jeg bruker kort tid og stikker hjem så fort jeg synes jeg har gjort meg ferdig.

Jeg har vasket ferdig huset, og det ser ut til at det blir mye jobbing på senteret frem tom lillejulaften. De har det travelt disse småbarnsmødrene. Og jeg synes det er greitt å tjene noen kroner.

Alt i alt klar til julaften, som blir hos mine foreldre. Min søster kommer langveis fra med sine. De er 6 stk. Min eldste bror med sine. Det er 3. Så blir det meg og min sønn. Jeg håper det blir ok. Senere på kvelden får vi besøk fra min brors første kome. Hun kommer sammen med deres felles barn i tillegg til sin egen far.....phuu..jeg blir helt andpusten.

Så får vi se da resten av juledagene....hva som skjer...

Knus til alle
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    66

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg
    Så får vi se da resten av juledagene....hva som skjer...

Knus til alle
    Selv knus

Resten af juledagene skal foregå på jeres betingelser og som det passer dig og din søn. Sørg for at få købt ind til et par livretter og ellers må I bare hygge jer, som hver dag var den sidste (en talemåde), for når højtiden er over - bliver der et helt år til den næste igen

Jeg har det, forøvrig lige som du - der skal en huskeseddel og ind-og-ud i en fart. Jeg har adrig haft tålmodighed til at spadsere og betragte butiksvinduerne og julemarkedet. Lige med undtagelse af dengang, min søn var 0-9 år gammel og alting, bare ALTING var "superspændende og fantastisk".... da havde jeg rigeligt med tålmodighed
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    62

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Resten af juledagene skal foregå på jeres betingelser og som det passer dig og din søn. Sørg for at få købt ind til et par livretter og ellers må I bare hygge jer, som hver dag var den sidste (en talemåde), for når højtiden er over - bliver der et helt år til den næste igen
    Ja gjett om vi skal slappe av og ha det hyggelig sammen! Det blir hektisk nok på julaften med så mange mennesker, men det er så utrolig deilig å kunne trekke seg tilbake til kvelden og være for seg selv igjen. Jeg har planer om å lese og lese og lese......gode historier og en god bok. Jeg gleder meg til å finne roen, og la julefreden senke seg.

Jeg var på kolonialbutikk for siste gang før jul i dag. Handlet noe godt og lettvint til middag til disse juledagene...og masse juleknask til min sønn. Jeg får lov til å kjøpe snacks til ham til jul....selv om han er voksen. Jeg vet at han liker det. Han er veldig flink til å beherske seg ellers, og kan unne seg litt "luksus" i julen.

Jeg håper dere er "i rute" alle sammen, og at alle kan finne denne deilige lille spire av barnets glede og fryd over alt som julen bærer med seg....jul23
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Side 2 af 2 Første 12

Bookmarks

Regler for indlæg