Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Helle, Bea og D-tox

Citer Oprindeligt indsendt af Bea Se indlæg

Jeg bruger jo også d tox. Hvis jeg står op det halve af tiden kan jeg mærke en snurren og prikken helt andre steder end før. Måske er det også derfor jeg har så meget luft i maven? Ville sådan ønske, du havde adgang til d tox.
    Jeg har set at der ligger en zoneteapeut i nærheden som har det, jeg kan ikke huske hvad det kostede for ½ time, men jeg har da overvejet at prøve, jeg følger skam godt med i dine erfaringer, og bliver mere og mere hug på at prøve det

Knus fra Helle

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard Re: Helle, Bea og D-tox

En skam at der er så langt imellem os, for så kunne du jo bruge min. Det er altså noget dyrt, men prøv da at spørge hvad det koster?

Knus Bea

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Ja jeg kigger næste gang jeg går forbi, det står på skiltet, jeg kan bare ikke huske det
    Mener det er lige under 200 for en ½ time, men prøves det skal det
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Helle Se indlæg
    Jeg har set at der ligger en zoneteapeut i nærheden som har det, jeg kan ikke huske hvad det kostede for ½ time, men jeg har da overvejet at prøve, jeg følger skam godt med i dine erfaringer, og bliver mere og mere hug på at prøve det
    Med tanke på, hvor mange nye tiltag, tæt efter hinanden du har iværksat på det sidste.... ville jeg nok vente lidt med at føje endnu èt - til reaktionerne på alt det nye har stabiliseret sig noget mere... For ellers får du meget svært ved at finde ud af, hvad virker og i hvilken udstrækning...
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Ja det er nok rigtig, jeg skal nok passe lidt på med at kaste mig over for meget, jeg tror jeg venter til jeg har set effekten af det er jeg er igang med på nuværende tidspunkt.
    For der sker en masse lige pt...
    Mit humør er blevet væsenlig bedre, jeg har ikke så mange tudeture, og jeg har fået en del mere energi, så det er skønt!! Jeg ved så ikke helt HVAD der skyldes den ændring, men tror det er lidt af det hele.
    Jeg følger med dig på sidelinien Bea
    Knus fra Helle

Guest avatar
    Bea Gæst

Citer Oprindeligt indsendt af Helle Se indlæg
    For der sker en masse lige pt...
    Mit humør er blevet væsenlig bedre, jeg har ikke så mange tudeture, og jeg har fået en del mere energi, så det er skønt!! Jeg ved så ikke helt HVAD der skyldes den ændring, men tror det er lidt af det hele.
    Jeg følger med dig på sidelinien Bea
    Det glæder mig at høre, det går dig rigtig godt. Med den ihærdighed du præsterer kan det kun gå godt.

Knus Bea

Bookmarks

Regler for indlæg