Viser resultater 1 til 8 af 8
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard Biff og kartofler a la Yvette

Jeg er i gang!!!

Holder på med mi første forsøk. Biff på risten under, og karofler på risten over. Jeg kunne bare ikke finne ut hvordan jeg skulle få "se lyset"???

Fant en liten knapp bak, som jeg trykket på, men da jeg slapp den igjen ble lyset borte. Prøvde flere ganger, leste bruksanvisning....SÅ skjønte jeg at håndtaket skulle legges ned...4: Nå lyser det og suser hele tiden!

Kommer tilbake med mer når maten er spist.... Håper det ikke går slik altså!
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard Re: Biff og kartofler a la Yvette

Citer Oprindeligt indsendt af Yvette Se indlæg
    Nå lyser det og suser hele tiden!
    NEEEEI!!! Lyset slår seg av og på med jevne mellorom....bare sånn et kort øyeblikk. Skal det være slik?

Registreringsdato
    Jun 2007

hi-hi, Yvette....

Lyset slukker, fordi der er termostat i.

Jeg opdagede, da jeg skulle taget låget af, for at vende noget i ovnen, at låget tændte, fordi jeg kom til at lægge håndtaget ned... pyha... det tænkte jeg ikke lige over, så jeg skyndte mig at få håndtaget op igen.

Jeg håber, biffen og kartoflerne blev gode.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Ja ja man bliver klogere hele tiden (lyset går op for en he he )

jeg havde studset over det der tilbehør , ristene kunne jeg godt finde ud af at bruge men den der stige agtige ting den kunne jeg ved gud ikke lure hvad var til ....

Ungerne foreslog at det var til hvis man lavede kylling og den skulle stå oprejst (jimmi havde set sådan en hos en kammerat ) men jeg mente godt nok at det var en noget bred rumpet kylling hvis den skulle gå ....

Så fik kærsten også en og første gang han havde lavet mad i den sagde han da jeg kom over ....

det er godt nok smart med den der til at tage risten op med ellers er det svært at få maden op af den runde beholder .....

ØØØHHHHHH nå ja det er sgi da smart

Registreringsdato
    Jun 2007

Jeg funderede også læææænge over, hvad den "stige" var til.

Jeg troede, jeg kunne bruge den til at få maden op med.

Så ombestemte jeg mig... og tænkte, at jeg kunne bruge den til at "løfte" ristene lidt fra hinanden med. Men nej... den tanke måtte jeg også opgive

Og så laaangt om længe... TADA...

Min undskyldning for disse "omveje" før løsningen er nu, at "designet ikke er logisk".

Sikken masse sjove oplevelser med en ovn. Det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi drømt om, jeg nogensinde skulle have.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Citer Oprindeligt indsendt af Zuzan Se indlæg
    hi-hi, Yvette....

Lyset slukker, fordi der er termostat i.
    Tjihi Zuzan... Tenkte jeg ikke på før jeg leste innlegge ditt.

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Aha!!! den "stige" havde jeg også gået og skulet til.... men ville selvfølgelig IKKE udstille min dumhed Nu ved jeg så også hvad den skal bruges til, man bliver SÅ klog her

Jeg har ikke været så flink til at lave mad det sidste stykek tid, men nu må jeg vist heller komme igang igen.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Skjønte ikke dette med stigen jeg heller... Min unnskyldning får være at min plass har aldri vært på kjøkkenet. Er ikke vant til sånne redskaper.. Men det kommer seg....selv om det går langsomt...

Føler meg trygg på pizza nå iallefall....

Bookmarks

Regler for indlæg