Viser resultater 1 til 8 af 8

Emne: Pizza

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard Pizza

Min sønn steker ferdiglaget pizza...vi sitter og stirrer...

Mon tro om vi skulle ha varmet opp ovnen først? Det har tatt 10 min til nå, men vi sparer tiden det tar å varme opp vanlig stekeovn...

Nå "hyler" min sønn at den er ferdig...!!!! Iler til...
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Standard Re: Pizza

Må bare le ......naboen lurte på hvorfor jeg hadde anskaffet ambulanse på kjøkkenet.......lyset som slår seg av og på altså...

Pizza`en ble perfekt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Nåh... så det "blinkede" i dit køkken den aften? Sikke nysgerrige naboer du har

Hvad sagde din søn til at "bage" pizzaen i denne nye indretning? Og hvordan "føles" det i sammeligning med en almindelig ovn?

Hejdien sagde engang, at da hun sammelignede strømforbruget pr samme ret og i begge ovne - snurrede strømmåleren som gal da hun bagte i almindelig ovn, mens når hun brugte Halogen Ovnen - sneglede måleren sig afsted som det blot var en almindelig lampe.... Jeg ved ikke hvad el koster i Norge, men her koster el en bondegård .... Dvs. selv strømmen koster ikke så meget, men div. "tillæg og afgifter" gør, så regningen bliver ofte på forbruget gange 4-5 .... enormt mange penge for andet end el.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Nåh... så det "blinkede" i dit køkken den aften? Sikke nysgerrige naboer du har
    De får bare venne seg til flashingen Jeg stopper ikke matlaging pga nysgjerrige naboer, men de lurte på hva som foregikk ja.

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Hvad sagde din søn til at "bage" pizzaen i denne nye indretning? Og hvordan "føles" det i sammeligning med en almindelig ovn?
    Perfekt! Blir aldri mer pizza i stekeovnen. Neste gang forvarmer vi slik at stekingen tar kortere tid....

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Hejdien sagde engang, at da hun sammelignede strømforbruget pr samme ret og i begge ovne - snurrede strømmåleren som gal da hun bagte i almindelig ovn, mens når hun brugte Halogen Ovnen - sneglede måleren sig afsted som det blot var en almindelig lampe.... Jeg ved ikke hvad el koster i Norge, men her koster el en bondegård .... Dvs. selv strømmen koster ikke så meget, men div. "tillæg og afgifter" gør, så regningen bliver ofte på forbruget gange 4-5 .... enormt mange penge for andet end el.
    Skal bli spennende å se. Jeg prøver å spare strøm, men avgiftene her er også skyhøye. Vet ikke om dette er høyt i forhold til dere, men jeg sitter her med en strømregning for 3 mndr på kr 4 578,-.!

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Yvette den med færdiglavet pizza i den ovn den var min søn også hurtig til at lure af he he

og som dig så siger han aldrig mere pizza i almindelig ovn .... (men han bliver klogere for han holder nallerene fra min når han flytter hjemmefra )

Min søn spænede ned i aldi og købte 7 pakker pizza (dem med tre i ) og proppede i fryseren, han er jo nøgle bære nede i fakta og tit når han skal på arbejdet så skal han lige have noget at spise når han kommer fra skole af og inden han skal på arbejdet ,(han har først fri 20:30 )

så ind med pizzaen i halogen i ti min og ind i hovdet det kan han lige klare

også spiser han igen når han kommer hjem fra arbejdet af ...

Han sværger til at de er ti gange så gode som i almindelig ovn

Registreringsdato
    Jun 2007

Det vil jeg også prøve.

Hvor mange grader skal ovnen stå på?

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    64

Sett i gang Zuzan! Vi bruker 225 grader. Hejdien? Kan man sammenligne gradetall med det som er anbefalt i vanlig ovn? Når det gjelder alt som skal stekes mener jeg.....Bare at tiden blir kortet ned?

Mulig det står i bruksanvisningen...

Lykke til Zuzan! Du vil bli positivt overrasket. Min sønn sverger til denne ovnen, og vil ikke steke mer pizza i den vanlige ovnen.

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Yvette jeg er sluppet godt afsted med at sætte tiden lidt ned og bruger graderne som der anbefales ,men må indrømme at her de sidste par gange har jeg sat graderne ned med 5 til 10 grader fordi at noget bliver lidt tørt hvis man følger graderne

Pizzaen laver Jimmi på 200 grader i 10 min... og det sværger han til er perfekt (har ikke smagt det endnu , pizza er ikke lige mig ) men han sværger på at jeg skal prøve dem for jeg vil kunne lide dem fra halogen ovenen

i morgen skal jeg eksperimenterer med laks i parmaskinke og kommer fluks ind og fortæller hvordan det bliver , unger og kæreste skal spise med og det er nok meget godt , for mit udsagn kan nok ikke gøre det alene da fisk ikke lige er min yndlingsspise

Bookmarks

Regler for indlæg