Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard To slags ærlighed iflg. Christopher Arzrouni

To slags ærlighed. Den ægte borgerlige og den, der gælder for os andre - "undermenneskerne"

Hmm... jeg har ikke så god tid i dag til at sidde og filosofere.... men Zuzan har sendt mig et link til "dagens nyhed" om Christopher Arzrounis kernestupide fadæse, han havde begået ved at plagiere en anden forfatters boganmeldelse, hvilke blev afsløret i dagens presse: Jyllands-Posten, Politiken, Journalisten.dk eller Dagbladet Information m.fl. .... søgningen på Berlingske.dk gav i skrivende stund INTET! Heller intet på Weekendavisen.dk

Det er vist ikke første gang at man "låner" andre menneskers ord, når der er lavvande i egen "tænketank" , men med Christopher Arzrouni er det lidt anden sag.... "Det er lidt underligt at en CEPOS dreng som Arzrouni som dyrker Ayn Rand og idealer om hårdt arbejde og den stærke ener, tyr til den slags." (ehmm... plagieret... hmmm....citeret efter kommentarer i dagens Information...) Hmm... "idealer om hårdt arbejde"? Ja, alle andres...

Eller er det bare i orden? I orden når den "rette" begår en forvrængning af ærlighed, mens når "de andre" gør det samme - er det pludselig forkert.... To slags ærlighed: den betingede (målet helliger midlerne) for dem, der anser dem selv for at være de "rette" - og den anden slag ærlighed, den der har karakter af pligt og er ubetinget... den vi "undermennesker" skal efterleve. For ellers vanker det.... og Christopher Arzrouni vil være at finde i spidsen for det gøende kobbel, der med bål og brand forfølger de "uærlige" til den bitre ende....

Tema: "To slags ærlighed" er (meget) værd at stoppe op for og grave (meget) mere i, specielt i dagens samfund, hvor kløften mellem menneskerne i efterkrigstiden aldrig har været bredere og dybere.... og hvis det skal stå til denne sandhedens guru Christopher Arzrouni - kan denne kløft aldrig nogensinde blive FOR bred og FOR dyb.... hvilket lover "spændende" politiske tider i sigte, efterladende dyngerne af os "undermennesker", der enten skal tilbage til tidligere tiders forsumpede proletariat eller skal forgå.... Der er IKKE nogen mellemvej.

Det er Christopher Arzrouni og hans lige, der skal styre verden, hvis det står til dem selv. Og helst for evig tid. Dette emne vender jeg tilbage til... inden længe.... "To slags ærlighed" må være et udtryk, der er af en allerstørste betydning for enhver mor og bedstemor.... fordi dette udtryk vil være med til at afgøre hvilken verden vores børn og deres børn skal leve i efter at vi er væk...

At vores trendy, tjekkede, elegante og navlebeskuende voksne døtre har for travlt til at huske, at livet ender ikke med dem, men at ungerne skal sikres bedst muligt - er en ting. Noget andet er, om vi, de gamle og erfarne også skal tie stille? Alderen, erfaringen og kløgt forpligter. Forpligter OS!

For hvis det står til Christopher Arzrouni og hans kloner vil datterens, kvindens, moderens og barnedatterens skæbne i fremtiden ikke være en dans på roser!!! Se venligst Christopher Arzrounis og klonernes syn på kvinder...

Christopher Arzrouni sagde om kvindernes ret til egen krop og seksualitet:

Dansk Kvindesamfund: Fuldfør denne sætning: Jeg har taget stilling og støtter et forbud mod sexkøb, fordi ...

Christopher Arzrouni: "... jeg synes det er forkert, at kvinder kan bestemme over deres egen krop. Kvinder skal ikke kunne bestemme, hvem de går i seng med, og de skal ikke kunne kræve noget af deres sexpartner. Kvinder skal afstå fra at dyrke sex før ægteskabet, udenfor ægteskabet og i klædeskabet."

Kilde....
    Hmm... "og de skal ikke kunne kræve noget af deres sexpartner"... her har vi vist svaret på, hvorfor Christopher Arzrounis syn på kvinder er som det er.... ... Hmm... hvad mon hans kone, sognepræst og byrådsmedlem for Venstre i Ledøje-Smørum, Edith Thingstrup siger til det....

Var det ikke John Lennon der skrev sangen... "Woman Is The Nigger Of The World"? Og det bliver hun ved med, sålænge Arzrouni-afarten af menneskeracen har magten (vores kryds på stemmesedlen ) til at påvirke fremtiden....

Jeg (vi?) vender frygtelig tilbage til dette tema, ikk`?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: To slags ærlighed iflg. Christopher Arzrouni

"og de skal ikke kunne kræve noget af deres sexpartner"..

Se lige Arzrounis blå bog:
    2005-2007 Særlig rådgiver for socialministeren
    http://politiken.dk/kultur/article521301.ece

Hvem er det nu, socialministeren er? Nå, jo... Karen Jespersen. Hun er jo OGSÅ ligestillingsminister.

Hvem var det, der trykte artiklen? Nå, jo... Jyllands-Posten.

Hvem er det nu, der arbejder på Jyllands-Posten?

Det er jo ligestillingsministerens mand.

Måske man skulle starte en debat på Jyllands-Posten om ovenstående.

Det er simpelthen så langt ude, at man ikke kan andet end grine ad det... selvom det er sørgeligt, at nogen har en "tænketank" UDEN (selvstændige) tanker.

Nå, men det var bare en spontan reaktion på Aninas indlæg.

Mere følger...

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Temaet: "To slags ærlighed" er (meget) værd at stoppe op for og grave (meget) mere i, specielt i dagens samfund, hvor kløften mellem menneskerne aldrig har været bredere og dybere.... og hvis det skal stå til denne sandhedens guru Christopher Arzrouni - kan denne kløft aldrig nogensinde blive FOR bred og FOR dyb.... hvilket lover "spændende" politiske tider i sigte, efterladende dyngerne af os "undermennesker", der enten skal tilbage til tidligere tiders forsumpede proletariatklasse eller skal forgå.... Der er IKKE nogen mellemvej. Det er Christopher Arzrouni og hans lige, der skal styre verden, hvis det står til dem selv. Og helst for evig tid. Dette emner vender jeg tilbage til... inden længe.... "To slags ærlighed" må være et udtryk, der er af en allerstørte betydning for enhver mor og bedstemor.... fordi dette udtryk vil være med til at afgøre hvilken verden vores børn og deres børn skal leve i efter at vi er væk...

Var det ikke John Lennon der skrev sangen... "Woman Is The Nigger Of The World"? Og det bliver hun ved med, sålænge Arzrouni-afarten af menneskerace har magten (vores kryds på stemmesedlen ) til at påvirke fremtiden....
    Sidste nyt!! Kvindelivet i Danmark, på planeten Arzrouni, før kaldet Jorden.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Zuzan har sendt mig et link til "dagens nyhed" om Christopher Arzrounis kernestupide fadæse, han havde begået ved at plagiere en anden forfatters boganmeldelse, hvilke blev afsløret i dagens presse: Jyllands-Posten, Politiken, Journalisten.dk eller Dagbladet Information m.fl.

Hmm.... jeg sidder her nu med den bog, hvis anmeldelse har bragt Arzrouni i fedtefadet.... Chokdoktrinen af Naomi Klein.

Det er en rigtig bamse på 667 tætfyldte sider.... og efter at have fulgt forskellige debatter om emnet på avisernes hjemmesider - står det mig klart, at Arzrouni har ikke læst denne bog, han med sine lånte ord angriber for dens indhold... Det står mig også lysende klart, at Naomi Klein har forfattet en bog i verdensklasse hvortil der kræves et journalistisk talent at kunne anmelde med respekt, hvilket er ikke ensbetydende med accept af bogens budskaber, men hvortil der kræves en intelligensbetinget evne til at kunne indlede en dialog med bogens budskab, for, i det hele taget, at kunne anmelde den i overensstemmelse med sine egne politisk overbevisninger, især - hvis de ligger modsat forfatterens.

At dømme ud fra måden Arzrouni havde flettet passagerne fra Johan Norbergs anmeldelse ind i "sin egen" anmeldelse.... er her intet at hente for en oprigtigt interesseret læser, selv ikke for een der ellers evt. deler Arzrounis politiske ståsted.

Det er en ynkelig tekst at læse. Efterladende en oplevelse af at have betragtet en en trodsig skoleelev, der med begge hænder over ørerne, hopper på stedet og messer: "Æv bæv, jeg kan ikke høre dig, æv bæv, jeg kan ikke høre dig...."

Det er ved at gå op for mig, at dette menneske er en distanceblænder, der stillet over for virkelige udfordringer under ubeskyttede, "netværksfrie" forhold, vil utvivlsomt gå ned "med mand og mus".....

Bookmarks

Regler for indlæg