Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Anne, der gerne skruede tiden 20 år tilbage....

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Det ser desværre ud til, at terroristernes formål med at skabe frygt i vesten, lykkes til fulde.

Hvad bliver det næste? Hvad er det for et liv, vore efterkommere kommer til at føre?

Anne, der gerne skruede tiden 20 år tilbage til det fredelige Danmark, vi havde den gang.

Anne
    Det har Anne skrevet i denne tråd: Rejse til USA - nej tak..... og det fik mig til at tænke tilbage på tiden, da mit barn var de 8-9 år og jeg sendte ham med DSB fra Vestegnen helt til Sjælør og derfra med bussen til Valby. Hver dag. Valby, der var altså ikke en helt velfriseret bydel, men hvor min søns skole - Freinetskolen lå i Trekronergade. Og jeg var rolig.

I dag er min søn 32 år og det "omvendte" sker, at jeg frabeder mig at han fortæller mig, når han skal "i byen" med vennerne.... Jeg vil simpelt hen ikke vide det. Og særligt hvis de bare skal afsted og finde et sted at spise og et andet - at more sig..... I denne tid - er jeg alt andet end rolig.

Why?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Re: Anne, der gerne skruede tiden 20 år tilbage....

Ja der har jeg det på samme måde, ikke fordi datteren går i byen i den forstand, men hun er kommet i den alder hvor hun gerne vil ose, både i div. butikscentre, hvilket jeg har det ok med, men når de unge damer vil på strøget ja så er nerverne ude på tøjet til hun er vel hjemme igen
    I mine yngre dage kunne vi færdes på strøget, i nyhavn og lign. "skumle" steder uden frygt for både det ene og det andet, nu behøver man ikke færdes ude om natten for at blive udsat for overfald, det sker ved højlys dag og folk spadserer forbi uden at løfte et øjenbryn.... Det er blevet farligt at blande sig, og overfald er efterhånden så dagligdags at mange trækker på skulderen og skynder sig videre
    Knus fra Helle

Lignende emner

1. Jeg vil gerne A N B E F A L E !!
    By Anina in forum Sund mad, god mad og økologi
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 05-06-06, 13:00
  2. Hvis du ængster tiden bort
    By Anina in forum Dagens gruk!
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 27-09-05, 07:45

Bookmarks

Regler for indlæg