Viser resultater 1 til 5 af 5
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Fodboldsspil (tror jeg)

Jeg har et spil Subbuteo (aner ikke hvad det er andet noget fodboldnoget) + en pakke ekstra spil.
    Er det noget du kan bruge så skriv til mig og vi finder ud af noget, det er ikke pakket ud, så en gave til en dreng eller et spil når børn/børnebørn kommer på besøg.
    Det er synd det bare ligger og samler støv og vi har ikke nogle knægte på en 6-9 år i familien.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Fodboldsspil (tror jeg)

Hmm... jeg husker ikke hvor gammel er Annes Nicolai ? Og de skal jo snart afsted på ferie, så måske en god idè til evt. regnfulde timer midt imellem....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Hmm... jeg husker ikke hvor gammel er Annes Nicolai ? Og de skal jo snart afsted på ferie, så måske en god idè til evt. regnfulde timer midt imellem....
    Jeg har undersøgt lidt om spillet, og jeg kan forstå, at man skal kende en hel del til fodboldregler og taktik. Det gør Nicolai ikke, da han overhovedet ikke interesserer sig for fodbold, og det gør min mand heller ikke.

Det ville nok være spild af en god gave at give det til ham, men ellers tak for din betænksomhed, Anina. Der er garanteret en anden lille dreng, der vil blive stjernelykkelig for sådan et spil.

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Jeg tror, det handler mindst lige så meget om at lære om fodbold, som om at spille det... Når spillet er tilrettet til børn fra 6 år - er det sikkert begrænset, hvad de i forvejen kender til spillereglerne. Men det er rigtig, at hvis interessen ikke er der i forvejen - er der ingen grund til at rode med det.

Helle? Hvis du ikke har noget imod at gemme spillet lidt endnu - er jeg sikker på, at det nok skal få ben at gå på, når folk begynder at gå på Nettet for at finde julegaver. Det starter for de fleste allerede i oktober - du ved

"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Oktober...? det var sent, jeg har vist 8 af 17 hjemme nu
    Jeg gemmer det bare lidt, jeg har haft det liggende siden jul, men fandt det lige under oprydning
    Det er til 2 spiller og fra 6 år og op....
    Knus fra Helle

Bookmarks

Regler for indlæg