Mandag aften kl 18.15 ringede datteren og spurgte om de måtte komme til kbh der, jeg sagde at de kunne da vist godt nå toget som kørte kl 19.45 og så ville jeg hente dem kl 20.45, ca en ½ time efter ringede de og fortalte at bussen havde svigtet dem, så de ville tage toget kl 21.45, der sagde jeg så nul putte... ikke om de 2 pigebørn på 12 og 13 år skulle rakke i tog kl så sent, så vi aftalte at jeg skulle ringe og vække dem kl 7 i dag tirsdag, kl 7.30 fik jeg fat i dem sovetryner vi aftalte de skulle skrive NÅR de var oppe..... kl 9.30 havde jeg ikke hørt et ord (de skulle have været med tog 9.45) så ringer jeg igen kl 10 og de var faldet i søvn efter jeg havde ringet 1. gang Så ny aftale bliver de tager toget kl 11.45 (samme tid som jeg har hos foddamen) og jeg skulle jo hente dem kl 12.45 så jeg sad og hoppede i stolen mens jeg fik flere og flere nerver på, men jeg nåede det da med hiv og sving....Inden da havde jeg været i banken og lige fået handlet lidt grønt hos den lokale.
Vel hjemme igen, skal jeg lige sende brev til barnebarn og regning for fod til kommunen, på bibliotektet efter ferielæsestof og have handlet ind til aftensmad... så opdager jeg til min skræk at de unge damer har smidt VÅDT tøj til vask og veninden har taget snavset tøj med fordi de ikke kunne nå at vaske det, så midt i det hele var der lige 2 maskiner tøj der skulle ordnes :o Da jeg havde handlet, vasket og ordnet det jeg sådan lige skulle gad jeg godt nok ikke mere, så de unge damer fik besked på at skulle de have noget mad så kunne de tage et stykke brød
Nu er jeg så godt mør!! Og i morgen står den på tivoli Jeg ser frem til fredag når veninden drager afsted igen