Viser resultater 1 til 10 af 10
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Jeg mangler :o)

Min lillebrors pc (som han har arvet efter et par stykker) er død, han er på kontanthjælp som enlig uden forsørgerpligt så pengene er meget små, jeg har lovet ham at hører rundt de steder på nettet jeg kommer om der ikke er en som har en pc stående som bare samler støv?
    Det eneste han bruger den til er småspil, netbank og mail + msn, så det behøver ikke være et monster.
    Han kan ikke give så meget for den, men vil gerne pudse dine vinduer hvis du bor i kbhs området
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Standard Re: Jeg mangler :o)

Hej Helle

Jeg kender een, der har en Pentium3 comp. uden Ram og uden harddisk. Hvis din lillebror har disse fra den døde computer, kan han godt få den.

Nu ved jeg ikke, hvorfor din brors computer døde. Om det var virus eller motherboardet, eller noget andet.... Men hvis hans gammel ram og harddisk virker, kan det være løsningen. Måske, bare måske kan "donoren" finde noget Ram i sine gemmer, men det er ikke sikkert.....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Tak, jeg har nogle DDRram liggende , jeg ved ikke med harddisken Det må jeg lige hører ham om
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Han kan få computeren, lige så snart du evt. siger til.

Jeg fik besked om, at den er ca. 2-3 år gammel, så må I selv regne ud om hastigheden vil være o.k.

"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Hastigheden er nok fin, han bruger den ikke til så meget, jeg snakker med ham i løbet af formiddagen.
    Så skriver jeg lige (hvis jeg kan)
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Anina
    Ja tak han vil gerne have den. Det med harddisken finder jeg ud af, og jeg har 512 drram + 2 gange 256 så det er ikke noget problem, så er det bare med afhentning? og kan det vente til efter d 19/7 ?
    Det var en grim virus siger han, som han ikke kunne få bugt med, han er meget ny i pc, så han har ikke hørt efter når jeg råber op om virus
    Han er lider af angst og socialfobi, så pc var faktisk hans eneste kontakt til omverden udover vores mor..... Så ahn bliver rigtig glad hvis jeg kan samle den så han kan bruge den
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Helle Se indlæg
    ... kan det vente til efter d 19/7 ?
    Det var en grim virus siger han, som han ikke kunne få bugt med, han er meget ny i pc, så han har ikke hørt efter når jeg råber op om virus
    Han er lider af angst og socialfobi, så pc var faktisk hans eneste kontakt til omverden udover vores mor..... Så ahn bliver rigtig glad hvis jeg kan samle den så han kan bruge den
    Hvis det var virus, så er det nok bedst ikke at risikere noget... 19/7? Jeps. Det kan vi godt finde ud af. Og når du har samlet dyret for ham, få så i det mindste AVG på med automatisk update for ham, så han er bedre sikret end før.

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Ja den sidste virus beskyttelse han havde var Avast, den lagde jeg på for ham, men det hjælper ligesom ikek når han glemmer at opdaterer og virustjekke, så han SKAL have en der gør det hele pr automatik
    Nu må jeg se om jeg kan finde en harddisk til ham og så sætte det sammen
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    68

Jamen så bliver det lige efter jeres ferie, ikk`? Du siger bare til, når I er tilbage

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
    Jamen så bliver det lige efter jeres ferie, ikk`? Du siger bare til, når I er tilbage
    Det kan du tro, han glæder sig allerede
    Vi er tilbage lørdag eftermiddag d 19 ( hvis jeg ikke gør som dem i spies reklamen )
    Knus fra Helle

Bookmarks

Regler for indlæg