Viser resultater 1 til 3 af 3
    Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Bliver de rige ikke fede i USA?

Hvad i alverden sker der for lovgivere rundt omkring i verden?

Hvad er det EGENTLIG, der står nedenfor?

Fattige må IKKE frit vælge, hvad de spiser. (Jeg troede, USA var et liberalt land. )
    Det er altså KUN liberalt for dem, der er nabo til det sted, hvor den fede/usunde mad findes. "McDonald's De Luxe... når du vil spise fint."

Vil de så tilbyde sundhedsforsikring til de fattige, når de har fjernet de usunde spisesteder fra dem?

Vil de så åbne sunde, billige spisesteder i stedet for usunde?

Hvad står der mere?

Jamen, hvad vil de så gøre ved alle de rige, der er fede? Nægte dem sundhedsforsikring?

Hvordan vil man i USA straffe de rige, som er fede og spiser usundt?

Hvor kan vi læse om det?

Og jo, jeg synes det er en god ide, hvis alle bliver sundere, men... det var nu ikke via nedenstående metode, jeg havde forestillet mig, at det skulle ske.

Tænk, hvis man tilbød at undersøge, om der var en sygdom, der lå til grund for, at så mange har svært ved at tabe sig. Men det koster for mange penge, så forbud er billigere... i et liberalt samfund.

Forbud mod fritter til de fattige

Myndighederne i Los Angeles har valgt midlertidigt at forbyde ny fastfood i byens fattige områder. Målet er at bekæmpe fedme

Det er slut med McDonald's, Burger King, KFC og Taco Bell i den sydlige del af Los Angeles.

I går valgte et enigt byråd nemlig at vedtage et midlertidigt forbud mod alle nye fastfood-restauranter i fattige bydele. Målet er at standse væksten i restauranterne, der er skyld i tykke lår, store numser og fede maver.
    http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1038886.ece

Målet er at bekæmpe fedme
    Målet er nok at spare penge.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

Standard Re: Bliver de rige ikke fede i USA?

Zuzan:

Og jo, jeg synes det er en god ide, hvis alle bliver sundere, men... det var nu ikke via nedenstående metode, jeg havde forestillet mig, at det skulle ske.

Tænk, hvis man tilbød at undersøge, om der var en sygdom, der lå til grund for, at så mange har svært ved at tabe sig. Men det koster for mange penge, så forbud er billigere... i et liberalt samfund.

Hej (ØV - Jeg kan ikke hitte ud af at besvare med citat - træls)

Den her bliver jeg altså nød til også at stille spørgsmålstegn ved.

Tænk hvis man tilbød at undersøge om væksthormoner i de Amereikanske bøffer evt havde noget med væksten i den efterfølgende overvægt

Men nu kan vi jo så bare vente på at det også kommer til Danmark - ligesom rygekampangen.

KH Fussen
    " Lykke er et godt helbred og en dårlig hukommelse." (Ingrid Bergman)

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: Bliver de rige ikke fede i USA?

Citer Oprindeligt indsendt af Fussen Se indlæg
    (ØV - Jeg kan ikke hitte ud af at besvare med citat - træls)
    Jo, du kan http://www.overgangsalderen.net/foru...ad.php?t=10752

Lignende emner

1. "Hvorfor nogle bliver raske og andre ikke"
    By Anina in forum Bøger - helbred og.... sygdom
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 18-10-09, 14:28
  2. Vores rige lande
    By Stina/udmeldt in forum "Løst og fast" - blandet landhandel
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 21-01-07, 20:29
  3. Franske kvinder bliver ikke fede
    By Libri in forum Om kost og vægt