Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

Standard Den trådløse tilværelse

Kære læser,

Er du klar til at få udvidet din bevidsthed?

Er du klar til at kende sandheden om menneskets ultimative fjende?

De ovennævnte spørgsmål kan måskè af dig opfattes som værende en smule provokerende, men hensigten er nu at pirre din nysgerighed.

Godt!

Lav dig nu en stor kande te eller kaffe, anret dig så du sidder behageligt evt med papir og blyant til notater.

Interviewet her har en varighed af ca 154 min. - Tag dig derfor god tid, hold evt et par pauser - men se det HELE.

Du vil nu opdage & finde sandheden om det i vort samfund, eksisterende bedrageri, der ligeledes på verdensplan har lagt hele nationer i ruiner - og som fortsat gør det.

Her kommer
    Sandhedens Time:

http://video.google.com/videoplay?do...27625293&hl=da

Med venlig hilsen
    Linda
    " Lykke er et godt helbred og en dårlig hukommelse." (Ingrid Bergman)

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    71

Standard Re: Sandhedens Time

Citer Oprindeligt indsendt af Linda Se indlæg
    admin skrev d. 10. april 2006:

Hvis man har prøvet alt, gjort alt og alligevel har man det "uforklarligt" skidt - burde man måske lige finde ud af, om der ikke i nærheden af boligen/arbejdspladsen/børneinstitutionen/skolen befinder sig en eller flere mobilmaster....

Man skal gå ind på: http://www.mastedatabasen.dk og udfylde søgeboksen med sin adresse (gade-/vejnavn uden nummer) samt postnummer.

Klikker man på "Vis på listen" og Enter - får man en liste frem, med alle mobilmaster i nærheden samt afstandsangivelser i mtr. fra boligen.

Hvis man sætter "fluebenet" ved Planlagte positioner - får man en liste frem med fremtidige mobilmaster og deres afstand fra ens bolig, arbejdsplads, børneinstitution eller skole.

Derefter kan man klikke tilbage igen og denne gang klikke på "Vis på kort" og Enter. Nu får man en stump krak-kort hvor ens bolig(gade) er angivet med en blå prik og de evt. forskellige mobilmaster i nærheden - er vist som små firkanter i forskellige farver.

I det hele taget er det en god side, man kan lære meget af.

Derudover kan man anbefale en side http://www.voreboernsfremtid.dk , hvor man kan finde oceaner af info om mobilteknologiens lyse og mørke sider.

Jeg har lige beordret min søn til at søge væk fra hans hidtidige arbejdsplads. Det viser sig, at der er 3 af de "værste" master lige i nærheden og bygningen han arbejder i befinder sig lige i midten imellem disse master. Jeg agter ikke se stiltiende til, at han tilbringer 8-10 timer hver dag på dette sted
    Kopieret fra tråden "Mobilmaster": http://www.overgangsalderen.net/foru...ead.php?t=8344 og admins søn har skiftet til et andet job
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard Re: Den trådløse tilværelse

Tante Ana Hmmm 114 meter til hele to ...

Linda jeg er ikke engang startet med at kigge endnu 154 minutter kræver lidt planlægning men skal have det set og har skrevet det ned i min too doo liste, for er der en ting jeg tror på så er det skadelige stråler (som jeg forstår det her handler om) så jeg vender tilbage når jeg har set det i løbet af weekenden

Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

En bekvem løgn = en ubekvem sandhed. Del 1:3

Med venlig hilsen
    Linda

Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

En bekvem løgn = en ubekvem sandhed. Del 2:3

Mvh
    Linda

Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

En bekvem løgn = en ubekvem sandhed. Del 3:3

Mvh
    Linda

Bookmarks

Regler for indlæg