Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    71

Standard Bionic 880 mod Borreliose, Fibromyalgi og lignende sygdomme?

Af Connie Strasheim, Denver, Colorado, USA

"Jeg har 2 søstre, 2 forældre, og en håndfuld venner: Borrelia, Babesia, Bartonella og Coxsackie (Underlige navne, hva`? Men de er jo heller ikke herfra, vel?)"

7/25/08

Bionic 880 ... den næste store Borreliose behandling?

Jeg er glad for energi-medicin. Måske fordi det har hjulpet mig på vej mod helbredelse, i højere grad end de traditionelle behandlinger for Borreliose.. Jeg var derfor begejstret, da jeg hørte om Bionic 880, en bio-photon-apparat fra Europa, hvor den har været anvendt i Tyskland, England og Frankrig i løbet af de seneste otte år til at behandle en lang række sygdomme, herunder Borreliose.

Forresten er bio-fotoner er ikke nogen mystisk opfindelse. Disse svage elektromagnetiske bølger findes og fungerer i kroppen i forvejen og er, stort set, "lyset" cellerne bruger til indbyrdes kommunikation og til andre formål. Uden denne "light" skades cellerne og ikke kan fungere ordentligt. Ja, videnskab er nået til anerkendelsen af, at foruden de molekylære interaktioner mellem diverse stoffer, såsom hormoner, enzymer, mikronæringsstoffer m.v. - er energien afgørende for en ordentlig fungerende krop. Der er kun alt for mange fænomener i kroppen, som faktisk ikke kan forklares ved biokemisk virkning; i stedet har de deres oprindelse i signal- og energiområde.

Photon-behandling påvirker kroppen på en række måder. Første, som påvirkes er de metaboliske processer, herunder celledeling, iltning, fosforylering, syntese af hæmoglobin, kollagen og andre proteiner. Photon-behandling fremmer dannelsen af leukocytter, lymfocytter, enzymer, prostaglandiner og bindevæv. Den stimulerer celler, justerer immunsystemet, regulerer hormoner og neurotransmittere, reducerer smerter (ved at øge endorphiner) og afbalancerer krop og psyke på andre måder.

Ved hjælp af en foton-generator (her Bio-photon 880) distribueres bio-fotoner gennem huden, som derefter absorberes og fordeles i hele kroppen, hvor de udøver deres helsebringende aktiviteter.

Hvordan får denne photon-behandling Borrelia til at fosvinde? Jeg har hørt, at når lyset (photoner) trænger ind i cellen - fortrænges patogener udenfor cellerne, hvor de destrueres af immunsystemet. Da fotoner er samtidigt også en part af den cellulære indbyrdes kommunikation, øger dette også mulighed for at immunsystemet kan genkende og destruere patogener. Og ved at afbalancere kroppen, Bionic 880 skaber et så ugæstfrit miljø for disse uhyrer (patogener/red.) , at de ikke længere kan eksistere i cellerne.

En praktiserende læge, (kig på: www.biophoton.de) har behandlet over 500 borrelia-patienter med en 96% succesrate ved hjælp af dette apparat. Mens de fleste tilfælde kan behandles på 3-10 sessioner, vil de kroniske Borrelia-Lyme tilfælde kræve flere end 6 behandlinger.

Dem, der tidligere var behandlet med antibiotika, vil have behov for flere behandlinger og deres succesrate ligger noget lavere (omkring 90%). Men de er ikke dårlige odds for en behandling af en sygdom, der nægter at lade sig helbrede med de fleste former for kendte behandlinger!

Hvad jeg ikke ved er, om disse statistikker omfatter den samlede forbedring af helbredet oplevet af disse patienter, eller om disse tal, simpelthen betyder en helbredelse af Borrelia. Det er vigtigt at vide, da de fleste af os er ikke kun syge på grund af en Borrelia-infektion. Tilsyneladende, praktiserende læger i Europa anvender homøopatiske midler og afgiftningsbehandlinger sideløbende med foton-behandlingen. Dette for at hjælpe kroppen til at bortskaffe den forøgede mængde af frigivede slagstoffer o.v., som følge af den helsebringende, biologiske reaktion, som foton-behandlingen har stimuleret. Hermed bliver succesraten forøget. De, som har udviklet omfattende organ- og vævskader, som følge af en længeværende Lyme-Borreliose, kan ikke forvente dramatiske resultater med det samme. Som det har taget tid, at udvikle sygdommen - tager det også tid at opnå en bedring. Og intet apparat i verden kan udføre øjeblikkelige mirakler.

Endelig kan Bionic 880 bidrage til helbredelse af en lang række tilstande og symptomer - herunder: acne, gigt, depression, inflammation, neuralgi, smerter, slidgigt, søvnforstyrrelser, tinnitus og mavesår. Såvel, som Bionic 880 også fremmer heling af sår. Sjovt nok var Bionic 880 oprindeligt anvendt til rygeafvænning i Frankrig. Her var succesraten på 90% efter kun fire behandlinger.

Dette apparat anvendes endnu ikke af praktiserende læger i USA (selvom det vil ske i den nærmeste fremtid). Hvis du ikke ønsker at flyve til Tyskland, kan du købe Bionic 880 og få den leveret. Angiveligt er det godkendt i USA. De er ikke billige, men man kan samle en gruppe mennesker til at dele omkostningerne, hvilket er et sted mellem $ 9.000 - $ 12.000 (min Lyme-hjernen ikke huske den nøjagtige pris) . Selvom det ikke er småpenge - og kan det afgørende hjælpe flere - er det måske værd at stifte en fond til dækning af indkøbet, så du og dine Lyme-venner kan få en andel i en Bionic 880. Uha, det ville jeg ønske, jeg kunne!

Kilde..... Bloggen Lyme Bytes
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    71

Standard Re: Bionic 880 mod Borreliose og lignende sygdomme?

Citer Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se indlæg
    Bionic 880 ... den næste store Borreliose behandling?
    Bio-foton-behandling

Gennemagng af cellulær stimulation & hormonregulering, med reference til Prof. Dr. F. A. Popp` diagnostisk metode.

Kære Besøgende

Med denne informationsside vil vi præsentere Bionic 880, en af de mest nyskabende og effektive foton-behandling i verden. Bionic 880 stimulerer celler, justerer hormoner (beta-endorphins, cortisol, serotonin og DHEA (dehydroepiandrosterone)), justerer immunsystemet og giver mulighed for afbalancering af krop og psyke. Bionic 880 er et medicinsk instrument i klasse II a. Det er certificeret i henhold til ISO EN 13485. Dette udstyr, svarer til de nyeste teknologiske standarder. Det er samtidig en konsekvent udvikling af foregående modeller, som med succes er blevet anvendt i over 10 år på mange medicinske fagområder.

Foton-behandling

I stigende grad de forskere, at bortset fra det molekylære interaktion på biokemisk basis, også signaler og energi spiller en yderst vigtig rolle i organismen.
    Ikke kun i det biokemiske, men også i det biofysiske aspekt er uundværlig i behandlingen af sygdom.

Biofysikeren Prof. Dr. F. A. Popp har leveret et de vigtigste videnskabelige bidrag med hans photon teori (se "lysets biolog" og "bio photon" fra Popp, Fisk og Chang = "biology of light" and "bio photon" from Popp, Fish and Chang [1]). Der er ingen teori i dag, som kan forklare de mange interaktive processer i organismen bedre end Popp's.

Ifølge quantumteori, består lyset af bundter af lyspartikler, også kaldt for Quanta eller fotoner. Fotonerne absorberes af huden og spredes i kroppen. Popp's bidrag var at fastslå, at hver celle kommunikerer med andre ved hjælp af biofotoner.

Ligeledes tre russiske videnskabsmænd S. Stschurin, V.P. Kasnaschejew og L. Michailowa, efter over 5000 eksperimenter har bekræftet, at levende celler videresender og udveksler oplysninger via biofotoner.

Ud fra disse videnskabelige resultater, har den franske biofysiker Daniel Giron udviklet foton-behandlingen og dermed er han fadder til Bionic 880.

Sådan fungerer Bionic 880

De, af Bionic 880 udsendte fotoner absorberes af huden, forøger sit antal og spredes overalt i kroppen. De når hjernen ved at passere gennem nervesystemet og rygmarv og afbalancerer dannelsen af hormoner/signalstoffer: her - endorfiner og serotonin. Via andre væv når fotonerne til binyrerne, hvor de foranstalter en afbalancering af dannelsen af DHEA og cortisol.

Effekt på kroppens celler

Intet liv er muligt uden lys. I følge Prof. Dr. F.A. Popp i hver enkelt celle i vores krop skabes lys ved hjælp af bio-fotoner. I de syge eller skadede celler mindskes styrken af lys. Regenerering af disse svækkede celler er stimuleret ved at levere lys i form af fotoner. Det betyder samtidig, at fotoner ikke har samme stimulerende virkning på fuldt funktionsdygtige celler. Biofotoner stimulerer udelukkende ved underskud af cellulært lys.

Foton-behandlingen benytter den infrarøde bølgelængde og aktiverer metaboliske processer, herunder celledeling, for cyklisk AMP-metabolisme, oxidative fosforylering, hæmoglobin, kollagen og andre protein synteser, leukocyt-aktivitet, produktion af makrofager og sårheling.

Hvis makrofager er udsat for infrarødt lys indenfor spectrum 880 Nm, udløses i dem stoffer, som understøtter reparation af beskadigede celler, og som støtter dannelsen af bindevæv. Infrarødt lys har vist sig at have positiv virkning på leukocytter, flere typer af lymfocytter, flere typer af enzymer, dannelsen af prostaglandin og kollagen celler. Det blev bevist, at infrarød foton-stråling fører til en stigning i ATP-koncentration og ATPases aktivitet i levende væv.

Bionic 880` effekt på hormoner

Endorfiner er beslægtede med morfin, da de ligner morfin i den kemiske struktur. De findes i forskellige steder af kroppen og centralnervesystemet. De betragtes som ansvarlige for og/eller deltager i forskellige funktioner såsom smertereduktion og velvære.

Desuden har de en kontrollerende indflydelse på reaktionen fra kroppen i stress situationer og på de autonome kropsfunktioner, som hjerterytmen, åndræt, fordøjelse og varmeregulering.

Patienter med kroniske smerter blev anset for at have en lavere grad af endorfinniveau i cerebrospinalvæsken, hvilket er blevet hævet efter behandling med Bionic 880, i forbindelse med smertereduktion. Diverse stofmisbrug er tilskrevet den pågældende organismens eget, utilstrækkelige endorfinniveau. Cortisol spiller en væsentlig rolle i stressede situationer som supplement til adrenalin og noradrenalin. Som følge af chok eller stress sker der en øget udsondring af cortisol. Ved stimulation med Bionic 880 vil cortisol-niveauet sænkes og patienten vil opleve en kontinuerlig, behagelig lettelse.

Serotonin tilhører dopaminer. Det er en naturlig amfetamin, hvis effekt er en nedsættelse af appetit. Stimulering af serotonin produktion i forbindelse med en tilpasset ernæring bidrager til en naturlig vægtjustering.

Medicinske indikationer til anvendelse af Bionic 880

Bionic 880 med sin celle stimulerende og hormon-regulerende effekt er nyttig til følgende formål, bl.a.:

- psykosomatiske sygdomme
    - somatiske lidelser
    - kroniske sygdomme
    - dysfunktioner i det vegetative nervesystem
    - sårheling
    - depression
    - udbrændthed
    - vægtregulering
    - hyperaktivitet
    - stofafvænning og rygestop
    - infektioner
    - kræft efterbehandling
    - Lyme sygdom (Borreliose)

Hvordan udføres behandlingen?

Transduceren som generer bio-fotoner anbringes forskellige steder på kroppen. Generelt i foton-behandlingen kan transduceren placeres følgende steder på kroppen i ca. 5 minutter :

Indvendigt på håndleddet på begge hænder for at opnå bedste forbindelse til hjerte og lunger.

l begge ører (de repræsenterer reflekszoner af organer).

l CNS (nakken eller oppe ved pinealkirtlen i panden)

Behandlingens varighed vil være 5 minutter for hvert punkt. Ved behandling af smerter, sår osv. er der brug for yderligere 10-15 minutter pr gang.

Et behandlings-modul bør bestå af 3 minimum behandlinger, selv hvis patienten allerede mener, at have opnået lindring/bedring.

Det maksimale antal behandlinger er naturligvis afhængigt af patienten og sygdommens art. Det anbefalede gennemsnitlige antal behandlinger kan variere fra 3 til 10.

Udstyret kræver kun en enkel briefing i brugen af apparatet og i behandlingsmetoden.

[1] = Coherent nature of biophotons: Experimental evidence and phenomenological model. In: Chang, Jii-Ju / Fisch, Joachim / Popp, Fritz-Albert (eds.): Biophotons. Kluwer Academic Publishers, Dordrecht 1998, pp.323-339. Find flere her....
    • Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
    • Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
    • Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    71

Referencer

... Smertebehandling er noget af det væsentligste jeg fokuserer på i min praksis. Mange af mine patienter, som responderede på akupunktur, opnået en bedring ved behandling med Acu-Light-bredde-4000 (en tidligere version af Bionic 880 ?/red.). Jeg har opnået positive resultater i behandling af kroniske og tilbagevendende lumbal-smerter samt achillodynia (betændelse i Achillessenen og/eller bursitis/red.) i med 6 behandlinger (indtil videre er resistente over for behandling). En patient med akut lumbago var fri for ubehag efter 2 behandlinger.

Ændringer i huden hos en 31-årig kvindelig patient, der har været udsat for forfrysninger, med kraftige pigmentskader, blev forbedret betydeligt efter 12 behandlinger. Idet huden udviser en bedring for hver behandling, vil disse blive videreført.

Resistente over for konventionel behandling, overfladesår hos en 67-årig kvinde, er helet efter 12 behandlinger.

Udstyret er ukompliceret og leverer fremragende resultater. I løbet af den korte tid i brug i min praksis, kunne jeg kun teste en del af appatatets fulde potentiale.
    Martina Hentschel, læge i almen medicin (GER)

En 62 år gammel patient er blevet ramt af bilaterale tinnitus i flere år. Jeg har behandlet patienten med en kombination af terapi-behandlinger med Acu-Light og omfattende ozon autohaemotherapy. 10 behandlinger med Acu-Light og 20 ozon autohaemotherapies blev udført. Patienten rapporter 65% af succes.
    Dr. Spermezan, Bad Zwischenahn (GER)

En patient, 86 år gammel, med diagnosen akut herpes zoster og følgende grundlæggende lidelser: polymyalgia rheumatica med stærke gonarthrosis. Værre efter operationen af kolon CA. Akut herpes zoster nedenfor ret mammilla, dispergeret i segmenter, for tiden med stærk kløe rødlige pustula, nogle af dem fyldt. Efter den første behandling med Acu-Light-Beam 4000 (anvendt 2 x 300 sek. Over det område), herpes zoster falmede og blærer er begyndt at tørre ud. Patienten havde ingen smerter og kløen mildnedes. Efter den anden behandling, var zoster blevet tør og falmede med hverken kløe eller smerte, og nye betændelses symptomer blev ikke observeret. Der var en overraskende udvikling efter to på hinanden følgende lokale behandlinger: en hurtig heling af den meget smertefulde ændringer i huden kan observeres. Efter en uge, var zoster fuldstændig helet uden irritation.

En kvindelig patient, 72 år, med kronisk venøs insufficiens med varikøse sår, der var symptomer efter Streptococcus G sepsis med med bylder, som senere er blevet fjernet. Resultatet var en 1 cm dybe, 2 cm bredt sår i nederste højre ben. Behandling med foton-behandlingsudstyr, to gange om ugen over 8 uger, med intensiteten af 2 x 300 sek. Adjuverende behandling: Varihesive bandage (forbedring granulering), indledende skylning med Ringer's opløsning til at rense såret. Efter 3 måneders indlæggelse behandling, Mrs E.K. blev checket ud med et åbent sår. Succesen af granulering adjuvans og sår lukning kan klart tilskrives, at den supplerende behandling med photon-behandlingsudstyr.

En 17 år gammel patient med symptomer efter åbent brud på højre skinneben (efter ski-ulykken i januar 1999), med indsættelse af to søm (krydsvis at stabilisere for hjem transport) gennem skinnebenet. Disse forårsaget udvikling af bylder, der skulle være indsendt til incision og systemisk dækket med antibiotika-behandling. I slutningen af juli, kom patienten til min praksis, da begge steder var stadig åben, og, endnu en gang, betændte med pusansamlinger. [In addition to that, a brown-coloured induration similar to a varicose ulcer had developed. One spot was lifted, similar to a blister and had a great amount of lymphatic liquid.] Behandling: 2 seancer af photon-terapi ved 300 sek. 1x / dag lokalt over såret. Adjuverende behandling: lokalt, Braunovidon salve, systemisk Wobenzym 3 x 4 tabletter. Resultat: Efter 6 behandlinger med photon-behandlingsudstyr, er begge de før åbne sår lukket og helbredt, uden irritation. For første gang siden 1999, er disse læsioner er fuldstændig lukket og uden irritation.
    Dr. med. Beate Gümbel, Rödermark (GER)

A 4-årig pige har i 6 måneder væskende, kløende og behandlings-resistent eksem på indersiden af hendes venstre underarm og på halsen. Medicinsk behandling var kortison salve. Min behandling begyndte med en intestinal rehabilitering, efterfulgt af en 14-dages behandling med ACU-LIGHT-beam hver anden dag. I de første tre møder, ikke kun den angrebne hud områder, men også både ydre ører, samt den indvendige sider af begge håndled og området under occipital ben, blev behandlet. Allerede efter de første tre sessioner, en mærkbar svækkelse af den betændte hud områder blev konstateret. Efter 14 dage, havde den lille patient ikke mere ubehag, og det eksemramte hudpartier var rent helet.

... Jeg er meget tilfreds med ACU-LIGHT-beam-4000. I min praksis, oplever vi stor succes i akutte tilfælde. Her er et eksempel: Kvindelig patient, 62 år gammel, med allergisk hududslæt udløst på grund af intens familiemæssige konflikter. Udslæt fordelt over hele kroppen, var væskede og kløede intenst. Som øjeblikkelig foranstaltning, blev patienten behandlet med ACU-LIGHT-beam-4000 i de 5 sædvanlige punkter. Vi har ikke ordineret medicin. Den følgende dag, kunne vi iagttage, at udslættet begyndte forsvinde nedenfra og opefter. Den øverste del af ansigtet var allerede klar, men kløen stadig var utålelig. En ny behandling den følgende dag viste en betydelig forbedring. Efter en alt 5 behandlinger, var udslættet fuldstændig forsvundet, med kun en let kløe stadig til stede. Efter den anden uge, også denne kløe var væk. Lignende resultater blev opnået med andre hudproblemer, såsom neurodermatitis, især hvis vegetativt komponenter var involveret.
    Lothar Ursinus, heilpraktiker, Hamburg (GER)

Jeg har været ved hjælp af ACU-LIGHT-beam-4000 i stand til at behandle en lang række medicinske problemer siden oktober 1997. Denne behandling erstatter min anvendelse af akupunktur, understøtter andre aktuelle behandlinger, samt bio-resonans terapi under behandling af akutte og kroniske kliniske tilstande. Jeg opnår fremragende resultater i behandling af depression, migræne og neurodermatitis, samt akutte allergiske sygdomme som allergisk rhinitis og astma, som initial behandling med henblik på at fortsætte med andre behandlingsformer. Hyperaktive børn får det roligere efter kun én behandling. For eksempel, en 4-årig patient med allergisk astma, hyperaktiv og aggressiv, faldt i søvn under den indledende behandling og blev mere rolig og samarbejdsvillig fra en behandling til den næste. For nuværende, opfører drengen sig meget mere forsigtigt og roligt. I ryge-afvænning har jeg opnået en succesrate på 85% med 4 til 6 behandlinger. Til behandling af depression, adjuverende behandling af brissel og lever med foton-udstyr vist sig at være gavnlige. Ifølge mine erfaringer kan jeg fastslå, at ACU-LIGHT-beam 4000 er min mest universelle og mest effektive behandlingsudstyr.
    Jörg Hentschel, heilpraktiker, Hilden (GER)

En 56 år gammel, kvindelig patient kom til min praksis 8 uger efter brystbevarende operation i venstre bryst og 7 kemoterapi sessioner. Patienten blev ramt af utålelige smerter i brystkassen / ryggen region, arrene var betændte og røde. Intens hævelse på venstre bryst side udvidedes til rygsøjlen. En overskæring af lymfe-og nervekanaler har forårsaget en lymfeødem. Smerter i sår og ar var næsten uudholdelige. Hun tog Voltaren dagligt. Jeg indledte behandlingen med ACU-LIGHT-4000. Efter den grundlæggende program, har jeg har behandlet omkring 8 til 10 forskellige sår og ar i 10 minutter hver. Alt i alt, patienten har modtaget 12 på hinanden følgende behandlinger dagligt. Efter tredje behandling, var patienten i stand til at ophøre med indtagelse af Voltaren, da hun tydeligvis havde færre smerter. Hendes generelle tilstand blev mere stabil, og hun var i en positiv stemning. Lymfeknude-ødemet var forsvundet fuldstændig under behandlingen. Efter ottende behandling, blev hendes ar mindre samt rødmen og hævelse var væk ... Jeg afsluttede patienten den tolvte dag, da hun var trivedes meget godt og havde næsten ingen smerter. Yderligere erfaring har jeg opnået med patienter, der lider af epicondylitis humeri (radialis og ulnaris). Behandlingen blev afsluttet efter 5 dage for at vente og se, om fraværet af smerte, ville blive opretholdt. Behandlingen tog omkring 1 til 1,5 timer hver.
    Patricia Beatrice Behrends (42781), Heilpraktiker, Düsseldorf-Haan (GER)

Kvindelig patient, 32 år gammel, der har forgæves forsøgt at blive gravid i 5 år. Patienten er meget nervøs og lider af alvorlige søvnforstyrrelser. Hendes gynækolog diagnosticeret endometriose og udført 6 inseminationer, alle uden held. Patienten modtog forberedende hormon stimulation med FSH (follikelstimulerende hormon) som adjuverende behandling. En klassisk akupunktur behandling (i flere måneder) har ikke hjulpet.
    I marts 1999 startede vi urteterapi med Klostermedicin, og den 28. juni samme år påbegyndte vi bio-photon-terapi. Fem grundlæggende områder blev behandlet: skjoldbruskkirtlen (ar), skullcap, både æggestokke og livmoder. Fra den 26 juni om, brissel blev også behandlet. I de første uger, 3 behandlinger blev udført. Efter dette, 2 behandlinger om ugen i flere uger, efterfulgt af 1 behandling om ugen. Den 19. august 1999 har patienten opdaget, at hun var gravid siden juli. Efter behandlingen føler patienten sig godt, er afslappet og sover godt. Bio-foton-behandlingen var for os at se, den udløsende begivenhed, som gjorde denne graviditet muligt.

Patient, 50 år gammel, med kroniske intervertebral disc smerter som følge af en 9-punkt bækken-fraktur i hans barndom. Efter den første behandling med Bionic 880, blev smerteniveau tydeligt reduceret. Efter den anden behandling, var han i stand til at forlade sin seng uden hjælp. Efter 3 behandlinger, har patienten deltaget i en cykel tur, mod min anbefaling. I alleribehandlinger anvender jeg bio-photon udstyr til at eliminere blokeringer, jeg er i stand til at behandle allergi.

En ung pige med ulidelige menstruationssmerter (hun ofte var nødt til at blive i sengen et par dage lider under store smerter). Specifikke organiske årsager blev udelukket af hendes gynækolog. Efter 5 behandlinger, menstruationssmerterne begrænsedes til ca. 2 timers varighed. 5 grundlæggende områder blev behandlet: begge æggestokke, livmoder, lever og brissel. Æggestokke og livmoder behandling i 10 minutter, og de andre områder i 5 minutter.
    Martha Thiermann, Heilpraktiker, Wien (A)

... "Helbredelse med lys - det er pjat! Jeg kan lige så godt nyde solen!" Det var, hvad jeg tænkte, trods store smerter i min nederste del af ryggen efter en behandling på 20 blokader. Smerten udstråledes over hofte og ned gennem hele benet. Vi har allerede overvejet en operation i hoften ... Efter ottende behandling med lys var jeg i stand til at sidde på en stol. Nu, efter tolv behandlinger, jeg kan sige "Hej læge, jeg er fri for smerter!" Det skal du have tak for.
    H.K. patient, Frechen (GER)

Dear Mr. Buschkühl, jeg var plaget i årevis af en meget smertefuld artrosis i venstre midtfinger. Fingeren var stærkt opsvulmet og næsten ikke kunne bevæges. Ingen læge kunne hjælpe mig. Jeg hørte om din lys-behandling, som blev kommenteret som værende forbløffende effektive i behandlingen af mange smertefulde sygdomme, så jeg besluttede at forsøge denne behandling. Resultatet er mere end forbløffende. Efter kun 8 behandlinger, følte jeg kun nogle smerter i den ydre del af finger. Efter 12 behandlinger, var smerten i fingeren stilnet af mærkbart, og hævelsen faldt. Efter 20 behandlinger, var jeg næsten smerte-fri og hævelsen var forsvundet. Jeg er meget taknemmelig for, at jeg kunne få hjælp med denne terapi-metode ...
    Günter Weidemann, patient, Düsseldorf (GER)

Kvindelig patient, 62 år gammel, opereret for brystkræft, tiltrådte min behandling med en hud nekrose efter et fald. Den kliniske undersøgelse angiver følgende skader: 2 nekrotiske sår, samt talrige små aktive ulcera (phyctaena) i den indvendige del af fold under brystet. Dertil kommer, at brystet er deformt og trukket tilbage. Hendes hud udviser ødem, er tynd og skællende. I den funktionelle række, lav mobilitet og reduceret hudfølsomhed var diagnosticeret, hvilket er forbundet med smerte, som ikke kunne afhjælpes gennem analgetika.
    Virkningen af ACU-LIGHT-beam om smerter var øjeblikkelig. Fra den første dag efter hendes første møde, er patienten stoppet alle smertestillende behandlinger og denne effekt er varig. Vi har også observeret en lige så spektakulære virkning på søvnløshed, som bidrog til, at patientens depressive reaktion på sygdommen. Efter den fjerde behandling er patientens adfærd og daglige vaner blevet normale igen. Den helbredende process tiltog gradvist; patienten modtog 15 behandlinger over en periode på 9 måneder. Den positive virkning er utvivlsom og entydig.
    Dr. François Declerck, gynækolog, Lille (F) (no link indtil videre)

Jeg har arbejdet i 7 år med Bionic 880 udstyr. Hovedvægten i min terapi er Lyme sygdom (Borreliose), for hvilke en vis standard blev oprettet i min praksis. Indtil nu har jeg med held behandlet 500 patienter med Borreliose. Succesraten har været omkring 96%.

Med bio-photon-terapi, vi kunne opnå en betydelig forbedring i tilfælde af Neo-Lyme sygdom. Behandlingen af patienter, der tidligere var blevet behandlet med antibiotika i en længere tid kræver en længere behandling. Men selv i disse tilfælde, kunne vi fjerne ubehag hos mere end 90% af patienterne.

.... En kort redegørelse for min patient Mrs M. D er følgende: Efter at have foretaget de relevante tests, har jeg indledt bio-photon-terapi og opnået en fuldstændig frihed fra smerte forårsaget af benagtig metastaser. Ved røntgen- og CT-scanning kunne kun mindre vækst af metastaser detekteres. Livskvalitet for Mrs MD (hun vil være 81 år gammel snart) var fuldt genoprettet ved bio-photon-terapi.

Citat af patientjournalen: Fra maj 07. - 18. 2000, indlagt på hospitalet - Mamma ablation. Andre hospitalsindlæggelser, indtil den 7. juli 2003. Siden november 2003, utålelige smerter i brystbenet efter et fald. Den 27. januar 2004 metastaser blev fundet i den øvre del af corpus sterni, og en anden lille metastase blev fundet under den venstre acromioclavicular. Den 3. februar 2004 indlæggelse i Bad Bergzabern uden held. Den 17. februar 2004, begyndelsen af smerte behandling med bio-photon-terapi ved Dr. Woitzel, blandt andre.
    Hun siger: "Jeg føler ingen smerter siden april 2004, uden smertestillende medicin, som skyldes anvendelse af bio-photon terapi." MD, patient.
    Dr. Ingo Woitzel, Pforzheim (GER)

En 23 år gammel patient ankom i min praksis på 10. december 2002. Han var fulgt af sin mor, da han syntes desorienteret. Hans mor afslørede hendes søns overdreven misbrug af alkohol og lejlighedsvise brug af såkaldte "bløde" stoffer. 10. december 2002: patient M.L. i tilstand af præ-delirium, grålig bleg hud, svedig, med typisk, meget stærk rysten, næppe lydhør. Laboratoriefund blev gamma-GT og forhøjet transaminase. Patienten blev behandlet med Bionic 880 udstyr hver dag indtil jul, med undtagelse af søndage (Frequency 1 + 4). Som adjuvans, en såkaldt lever beskyttelse og generel styrkende behandling blev gennemført. Bionic 880 terapi blev videreført mellem jul og nytår. Ved udgangen af året, patienten så fremragende ud, udviser ingen trang til alkohol eller narkotika. Efter nytår, behandlede jeg patienten indtil den 8. januar 2003. Patienten var næppe genkendelig. Patienten er afsluttet.
    Dr. C. Strenge, Aurich (GER)

Kvindelig patient, 47 år gammel, ankom i juni 2002 til min praksis. Hun rapporterede smerter i knæet, som havde hun oplevet siden 1998. Forskellige behandlingsformer, som, e. g., injektioner med hyaluronsyre præparater, magnetfelt terapi, muskelopbyggende øvelser og neurale terapi, resulterede kun i midlertidige, ubetydelige forbedringer. Mrs P. måtte opgive sit job i gastronomi. I december 1998 blev hun sendt til et kirurgisk indgreb med diagnosen: blødgøring af bruskagtig væv (softening of the cartilaginous tissue/red.). Efter 6 uger har Mrs P forladt hospitalet på krykker, med stærke smerter og en ordination af en 7-timers genoptræning. Med en efterfølgende, homøopatisk behandling blev hendes tilstand forbedret til det punkt, hvor hun kunne gå igen uden krykker. I juni 2002 indledte vi photon-terapi. Patienten har modtaget den grundlæggende behandling med F1/100%, efterfulgt af F3/100%, på L5/S1, på den laterale side af begge knæ og i popliteal region. Derudover BN 53 fra Müller-Goppingen blev tilført over det pågældende område samt i akupunktur-punkter. Efter den første behandling, følte Mrs P. en forbedring. Den anden behandling fandt sted en uge senere. Senere behandlinger blev udført med to-ugers mellemrum. Hver behandling viste en klar forbedring. Efter 8 behandlinger, havde Mrs P. intet ubehag længere. Siden 2002 har hun været tilbage til sit tidligere job. Afhængigt af belastninger møder Mrs P. op hver 6 til 8 uger for en forebyggende photon-terapi, for at forblive smertefri.
    Hanne Heintz, Heilpraktiker, (GER) (indtil videre uden link)

Registreringsdato
    Jun 2005
    Alder
    71

Citer Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se indlæg
    Referencer
    Ovenstående med forbehold for fejl i "oversættelsen", som var udført i fælleskab med onkel Google og ved hjælp af rustne engelskkundskaber, som glimrer med en total mangel på kendskab til den medicinske terminologi.

Alligevel er det værd at fundere over, ikke mindst ved at gå videre i søgning efter flere informationer, idet man kan sige alt om tyskere.... men deres spor i den medicinske videnskab er ikke ringe. Ligeledes deres uvilje til at affinde dem med sygdomme - her tænker jeg særlig på de tyske læger, som ikke føler sig for gode til at afprøve ALT, hvis det forøger deres patienter chancer for bedring eller helbredelse... er enorm, i sammenligning med vores lægers.

Hvis du vil kontrollere om ovenstående oversættelse er korrekt eller på anden måde, har du lyst til at gå videre.... findes kilden her: http://www.medienberatung.de/biophot...ic_880_eng.htm og som pdf - lige til at gemme - her: http://www.tradeandinnovationltd.co..../Bionic880.pdf

Jeg har forsøgt, efter bedste evne, at finde kontaktoplysninger på de fleste af dem, som har givet deres besyv om Bionic 880. Der er intet til hinder for, at kontakte disse læger og heilpraktikere, for at finde ud af mere... når og hvis.

Alene denne kendsgerning, at disse anbefalinger overhovedet kan spores til virkelige mennesker, og som ikke er opdigtede, som tilfældet er sædvanligvis med en typisk markedsføring - er en glædelig overraskelse.

Grunden til, at jeg overhovedet er faldet over "nyheden" (for mig) om dette apparat er, at vi har her nogle gode venner, som lider forfærdeligt af "ondt-i-livet" (fanden tager gimpen Ehlers!) dvs. formodet Borreliose, Fibromyalgi osv. hvilke medfører de syv ægyptiske plager i hverdagen, i form af kroniske smerter, der aldrig lader sig forudse og som langsomt driver livskvalitet og livsglæde ud af disse venner.... Der er så mange fælles symptomer, disse + nogle andre sygdommen deler, at her er måske noget at hente for de hjemsøgte syge....

Og så var det, at jeg først var faldet over Connie Strasheims blog Lyme Bytes hvor jeg læste Connies blogindlæg af d. 25. juli 2008 om netop Bionic 880 "The Bionic 880...The Next Great Lyme Disease Treatment?" - og så rullede dèn.....

Connie Strasheim, som selv er angrebet af infektioner med Borrelia, Babesia, Bartonella og Coxsackie (se første indlæg) har skrevet en bog The Lyme Disease Survival Guide: Physical, Lifestyle, and Emotional Strategies for Healing, som helt sikker bliver ikke oversat til "scandinavisk".... Æv!

Sidst men ikke mindst - er her en lang og vedkommende debattråd på forummet flash.lymenet.org i USA, hvor brugere netop diskuterer Bionic 880, og hvor nogle rejser til Tyskland for at få behandling, mens andre privat-importerer apparatet til eget brug. Meget spændende, på engelsk.... det kan jeg bare ikke overkomme at oversætte.... Men interessant er det. I den grad! Tråden kan læses HER!

Held og lykke, og god bedring, alle sammen

Lignende emner

1. Lavt stofskifte før bl.a. Fibromyalgi og KTS ?
    By Anina in forum Stofskifte - thyreoidea relaterede sygdomme
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 09-12-08, 12:36
  2. Borrelia, borreliose, skovflåt
    By Tante Ana in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....
    Svar: 11
    Nyeste indlæg: 04-11-08, 14:16
  3. Fibromyalgi og motion
    By Anne in forum Ældre kvinders sundhed og sygdom
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 19-07-08, 14:00
  4. Fibromyalgi - og kviksølv i tænderne
    By Anina in forum Ældre kvinders sundhed og sygdom
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 26-03-08, 16:58

Bookmarks

Regler for indlæg