Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Halogen Oven i nærbilleder

Citer Oprindeligt indsendt af Helle Se indlæg
    HJÆLP!!!!

Jeg kan ikke se temp og timer... nogen kunne jo så tyde på jeg har været for flittig med kluden gg...er der en venlig sjæl der evt. kan tage et billed og smide det til mig, jeg har ledt og ledt, kan bare ikke finde det. Jeg har prøvet mig lidt frem uden det store held
    Hvis nogen kommer til at skrubbe indstillingsskalaerne væk (som Hejdien og Helle f.eks. ) - er her så nærbillederne af Halogen Oven. Enjoy
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Tante Ana : 06-07-16 kl. 06:36 Årsag: Nye billeder vedhæftet
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Re: Halogen Oven i nærbilleder

Ihh... TAK !!
    Så kan jeg vaske den ordenligt, den ser underlig ud, lidt ligesom jeg efter en nytårsnat for nogle år siden med gammel make up løbende ned af kinderne
    Så nu kan jeg med sindsro bruge den igen .... Dejligt...tak for hjælpen
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

He he Helle min har det heller ikke for godt, dog nåede jeg at opdage det inden jeg havde skrubbet det hele væk, og så siger man at renlighed er en dyd ....

Næææ her kan man jo se den er skadelig .. tak for billederne admin de er hermed printet ud og så kan jeg skure igennem igen...

PS så lige at tv shop har fået dem igen , og sønnen min har lige bestilt en ...

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Citer Oprindeligt indsendt af Hejdien Se indlæg
    PS så lige at tv shop har fået dem igen , og sønnen min har lige bestilt en ...
    Hmm.. der var ikke noget på Tv-shop... men på den danske afdeling af Tvins.com er der en halogen oven, som dog der hedder FLAVORWAVE OVEN® TURBO, men har samme topstyring som vores Halogen Oven. Prisen er dog højere end vores var dengang. Det var måske fordi det var restsalg...

For noget ekstra kan man så få en "opgraderet" model, med lidt anden udformning på toppen. Digitalt ser det ud til...

I parentese bemærket, tror jeg, at vi generelt indstiller vores ovne til lidt for lave temperaturer.... Fremgangsmåden tåler faktisk, at vi steger ved lidt højere temperaturer, for så lever den nemlig op til alle sine "løfter", har jeg bemærket.
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Lignende emner

1. Halogen Oven - Opfølgning
    By Anne in forum "Halogen Oven Club"
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 06-06-08, 10:57
  2. Parisertoast i Halogen Oven
    By Zuzan in forum "Halogen Oven Club"
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 19-03-08, 14:19
  3. Halogen Oven Club - Hvorfor?
    By admin in forum "Halogen Oven Club"
    Svar: 7