Viser resultater 1 til 6 af 6
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Kommentar til julekalenderen 2008 :o)

Kalenderforfatteren vil meget gerne have kommentar til sin fortælling

Hun håber på ris og ros.... Hun fortæller den samme historie i skolen, de starter dagen hver dag med at hun lige læser dagens afsnit op, og læren er vældig begejstret og hun får en rigtig god træning i at stå frem, hun har selv valgt at hun ville læse det op i stedet for at de skiftes til det.

Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jul 2008
    Lokation
    Odense

Standard Re: Kommentar til julekalenderen 2008 :o)

Kære Helle og julekalender forfatter

Det er en god og spændende fortælling - skrevet i et flot sprog.

KH
    Linda
    " Lykke er et godt helbred og en dårlig hukommelse." (Ingrid Bergman)

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Jeg kan desværre ikke levere noget "ris".... uagtet at forfatterinden selv beder om det.

Derimod når jeg tænker på idèen, forløbet - det generelle indhold - kan jeg ikke andet end rose (Æv, hva`? )

Sorry, du søde skribentinde - selv denne korte frist du har haft til at starte og gennemføre julekalenderen - tillader mig den påstand, at du må virkelig begynde at overveje din fremtid i bøgernes verden.... De fleste bøger er skrevet af universitetsuddannede i sprog. De bedste bøger er skrevet af belæste selvlærte . Så læs, læs, læs mange bøger. Lær at være kritisk og kræsen. Glem ikke, at der også findes andre forfattere end de danske.... og at den største fordel ved at læse og lægge fra sig en dårlig bog er - at man finder ud af, hvordan man ikke selv vil skrive.

Så læs, læs, læs mange bøger Sveske - og du vil opdage, at den sidste bog i verden bliver aldrig skrevet. Der er altid plads til flere gode bøger, som kan glæde mange mennesker i verden at læse og lære af.

"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    77

Der kommer i hvert fald heller ingen ris fra mig - udeukkende roser!

Jeg er dybt imponeret over, hvad en pige i den alder formår - jeg har gennem årene "hjulpet" flere gymnasieelever med at rette deres danske stile, og deres formulering når ikke denne til sokkeholderne!

Flot - flot - flot!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Der kommer i hvert fald heller ingen ris fra mig - udeukkende roser!

Jeg er dybt imponeret over, hvad en pige i den alder formår - jeg har gennem årene "hjulpet" flere gymnasieelever med at rette deres danske stile, og deres formulering når ikke denne til sokkeholderne!

Flot - flot - flot!

Knus, Anne
    Hendes dansklærer ringede til mig i dag og var meget imponeret af hende, at hun selvom at det ikke altid virker som om hun følger med, så fanger hun alligevel undervisningen, og bruger sin fantasi til at overbygge... Jeg blev ret STOLT!!
    Hun syntes det var utrolig modigt at hun selv vil læse dagens afsnit, og de andre sidder på nåle og lytter
    Hun elsker og skrive både små historie og digte, efter jul har jeg fået lov at sætte nogle af hendes digte ind, så det glæder jeg mig til... jeg har ikke set dem alle, men dem jeg har set er altså gode i betragtning af at hun først bliver 14 om 3 uger
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2008
    Lokation
    Sydsjælland
    Alder
    59

Jeg synes også det er alletiders julekalender historie

Rigtig godt skrevet.

Kærlig hilsen
    Carmen
    Husk, når du sender kærlighed ud, at ramme dig selv først.

Lignende emner

1. Julekalender 2008
    By Helle in forum Julekalendere 2005, 2006, 2007 og 2008
    Svar: 20
    Nyeste indlæg: 23-12-08, 23:03

Bookmarks

Regler for indlæg